/  / 40 lat usługi DAF ITS

40 lat usługi DAF ITS

DAF|
null
© DAF
nullnull

Międzynarodowa pomoc drogowa DAF ITS świętuje 40-lecie swojej działalności. DAF ITS szybko przywraca sprawność pojazdom po awarii i jest uważana za czołową organizację usługową w branży transportowej.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
W późnych latach 60-tych międzynarodowy transport drogowy znacznie się rozwinął. Przyczyniło się to do utworzenia w 1972 roku sieci DAF ITS (International Truck Service) – pionierskich usług w branży pojazdów użytkowych. Przez lata idea usług międzynarodowej pomocy drogowej firmy DAF nie uległa zmianie: celem jest umożliwienie jak najszybszego powrotu na trasę pojazdu po awarii, aby zapewnić jego maksymalną dostępność.

Jednak usługi DAF ITS to nie tylko pomoc techniczna dla pojazdów ciężarowych i autobusów. W sytuacjach, gdy pojazd zostanie unieruchomiony po wypadku czy po wystąpieniu problemów z naczepą, wystarczy zadzwonić do centrali w Eindhoven. Przekazuje ona informacje odpowiednim komórkom międzynarodowej pomocy drogowej DAF. Pomoc można uzyskać również za pośrednictwem poczty elektronicznej.

24 godziny na dobę, 365 dni w roku
Już na samym początku firma DAF zdecydowała się na samodzielne zarządzanie siecią ITS. DAF ITS zajmuje centralne miejsce w organizacji, między działem części PACCAR a działem usług posprzedażnych. Zapewnia to pracownikom sieci ITS bieżący dostęp do najnowszych informacji technicznych oraz natychmiastową realizację pilnych zamówień na części.

Sieć DAF ITS jest dostępna przez całą dobę, 365 dni w roku. Zapewnia pomoc drogową kierowcom i dealerom firmy DAF w dziesięciu językach na terenie 49 krajów.

Doskonała opinia, jaką cieszą się usługi w Europie, przyczyniła się do powstania podobnej organizacji w 1998 r. w Ameryce Północnej. Obsługuje ona filie firmy PACCAR: Peterbilt oraz Kenworth.

Punkty sprzedaży
Najnowszy system komputerowy sieci DAF ITS umożliwia określenie, który z ponad tysiąca punktów serwisowych DAF znajduje się najbliżej zgłoszonego pojazdu. Po skontaktowaniu się z dealerem można oszacować czas przyjazdu pomocy technicznej i powiadomić o tym oczekującego kierowcę. W ramach usługi o zdarzeniu powiadamiany jest punkt dealerski, w którym pojazd jest zarejestrowany do przeglądu, zatem kierowca nie musi się martwić o kwestie finansowe.

Oczywiście, pracownicy sieci DAF ITS kontaktują się również z bazą i informują na bieżąco o postępach w obsłudze zgłoszenia.

Analiza floty
Sieć międzynarodowych usług pomocy drogowej zajmuje się również analizą zgłoszeń i generuje dane statystyczne oraz raporty. "Znaczna część awarii wynika z zaległości serwisowych - mówi Johan Drenth, dyrektor ds. obsługi posprzedażnej w firmie DAF Trucks.

"Uzmysławia to, że dzięki regularnej kontroli pojazdu można uniknąć nieplanowanych przestojów i niepotrzebnych kosztów. Raporty DAF ITS dostarczają dealerom firmy DAF analizy flot pojazdów, które następnie można udostępniać przedsiębiorcom transportowym. To ważne, ponieważ maksymalna dostępność pojazdu jest kluczową kwestią w przemyśle transportowym. Właśnie dlatego już od 40 lat działalność sieci DAF ITS koncentruje się wokół jakości i szybkości usług".
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane