/  / 26 nowych Renault Trucks dla Wekty

26 nowych Renault Trucks dla Wekty

Renault Trucks|
null
© Renault Trucks
null

Firma Wekta z Olsztyna odebrała w maju pierwszą partię z 26 zamówionych ciągników Renault Trucks T. Wszystkie pojazdy finansowane są przez VFS Usługi Finansowe Polska.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Wekta specjalizuje się w transporcie płynnych artykułów spożywczych oraz różnego rodzaju pojazdów, maszyn i łodzi. Obecnie firma posiada 50 zestawów z cysternami do przewozów artykułów spożywczych oraz dwa zestawy specjalistyczne do przewozu pojazdów. Wśród ciągników siodłowych dominuje marka Renault Trucks.

"W tym roku dostarczymy do firmy Wekta 26 ciągników siodłowych Renault T. Kontrakt będzie realizowany w trzech partiach. Dostawa ostatnich pojazdów przewidziana jest na jesień bieżącego roku - tłumaczy Krzysztof Kosk, przedstawiciel handlowy Renault Trucks.  

"Region Warmii i Mazur ma swoją specyfikę. Ze względu na niskie uprzemysłowienie średnia wielkość parku pojazdów nie przekracza 5 sztuk. W większości przypadków są to niewielkie firmy rodzinne. Konkurencja wśród producentów jest bardzo silna, mimo to marka Renault Trucks w ciągu kilku ostatnich lat buduje coraz silniejszą pozycję i zdobywa swoich lojalnych klientów, jakim niewątpliwie jest firma Wekta - podkreśla Małgorzata Kulis, dyrektor generalny Volvo Group Trucks Poland. "Jesteśmy dumni, że Wekta jest ambasadorem marki Renault Trucks".
 
Zakupione pojazdy dysponują silnikami o mocy 460 KM oraz jeden wóz w wersji 440-konnej. Jednostki napędowe, w które są wyposażone pojazdy Renault Trucks T, to 11- i 13-litrowe silniki DTI Euro 6. Zamówione pojazdy zostały wyposażone w skrzynie biegów Optidriver AT 2412E (14,94 - 1) ze sprzęgłem automatycznym. Zamontowano też zwalniacz Optibrake+.

Ciągniki są wyposażone w kompresor napędzany od przystawki odbioru mocy, niezbędny do rozładunku cystern.

Bazowo niska masa własna pojazdów Renault Trucks została dodatkowo obniżona aluminiowymi felgami. Z aluminium wykonano również zbiorniki powietrza oraz zbiorniki na paliwo (główny i dodatkowy).

Pojazdy wyposażono w pakiety ułatwiające pracę kierowcy i zarządzanie flotą: Optifleet Check, Optifleet Drive, Optifleet Map.

Każdy z tych nowych pojazdów objęty jest pełnym kontraktem serwisowym Start&Drive Excellence na okres 48 miesięcy z limitem 120 000 km rocznie.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane