/  / 2013: dobry rok francuskiego producenta

2013: dobry rok francuskiego producenta

Renault Polska|
null
nullnullnullnullnullnullnullnull

Grupa Renault odnotowała w 2013 roku wzrost udziału na polskim rynku obydwu swych marek (Renault i Dacia). Marka Renault zajmuje drugie miejsce na rynku samochodów dostawczych oraz piąte miejsce w całym rynku aut osobowych i dostawczych. Dacia odnotowała wzrost sprzedaży i trafiła do pierwszej dziesiątki marek samochodowych w Polsce, zarówno w segmencie aut osobowych, jak i dostawczych.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane