/  / 20-lecie firmy Germaz

20-lecie firmy Germaz

DS Germaz|
null
© Germaz
nullnullnullnull

Dolnośląska firma Dom Samochodowy Germaz skończyła właśnie 20 lat. Germaz to wieloletni dealer Forda, a od niedawna również dealer Mitsubishi oraz producent pojazdów specjalnych i opancerzonych.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Trzeba przyznać, że dwie dekady obecności na polskim rynku motoryzacyjnym, który nie zawsze był rynkiem stabilnym i sprzyjającym, to duży sukces. Szczególnie, że na przestrzeni tych lat Germaz bardzo dużo inwestował. Wybudowano nowoczesny zakład produkcji specjalnej (adaptacje pojazdów) oraz trzy obiekty dealerskie: salon Forda we Wrocławiu i w Zielonej Górze, a także salon Mitsubishi we Wrocławiu.

W tym roku mija też 15 lat od podpisania umowy dealerskiej z Ford Polska. Obecnie Germaz należy do ścisłej czołówki dealerów Forda w kraju. Potwierdzeniem tego są między innymi europejskie nagrody dla najlepszych dealerów Forda w Europie (Chairman's Award), które firma otrzymała aż 9 razy.

W tym roku Germaz sprzedał 10-tysięcznego fabrycznie nowego forda i po raz kolejny znalazł się na liście TOP50 wśród największych dealerów samochodowych w kraju.

W lipcu mija też pierwszy rok od podpisania umowy dealerskiej Mitsubishi Motors Corporation. Zapytaliśmy Michała Mazura, dyrektora dealerstwa firmy Germaz, jaki był ten pierwszy rok współpracy z nową marką?

"Pierwszy rok każdej działalności z pewnością do łatwych nie należy. Szczególnie, że Mitsubishi jest inną marką niż Ford, ma innych klientów, których trzeba pozyskiwać w inny sposób. Tego cały czas się uczymy. Cały też czas pracujemy nad tym, aby Germaz był kojarzony równie silnie z marką Mitsubishi, jak z marką Ford. Z pewnością nie stanie się to od razu. Z Fordem współpracujemy 15 lat. Ponadto, bardzo intensywnie promujemy Forda poprzez sponsorowanie sportu. Germaz od 6 lat, czyli sezonów jest sponsorem tytularnym Polskiej Ligii Koszykówki Kobiet, co niewątpliwie ma znaczenie dla zbudowania tak silnej pozycji marki Germaz".

Koszykówka to zresztą nie jedyna dyscyplina sportowa wspierana przez firmę Germaz. Dyrektor Mazur podkreśla, że wspieranie sportu, udział w masowych imprezach sportowo-kulturalnych stanowi istotny element promocji firmy. "Sport i to nie tylko wielkiego formatu jest skuteczną płaszczyzną reklamową firmy. Na przestrzeni 20 lat wspieraliśmy między innymi żużel, kolarstwo, piłkę nożną oraz imprezy sportowe takie jak np. Wrocławski Maraton Hasco Lek czy Międzynarodowy Turniej Tenisa na Wózkach Wrocław Cup."
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane