/  / 10. marka, 30. autoryzacja

DEALERZY | 10. marka, 30. autoryzacja

null
© PGD
null

Do dziesięciu marek i trzydziestu autoryzacji wzrósł potencjał dealerskiej części Holdingu 1. Nową marką – reprezentowaną przez należącą do holdingu Grupę PGD – została Kia.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Salon o nazwie Eforia jeszcze w marcu wzbogaci ofertę Centrum Motoryzacyjnego Toruńska w Warszawie – największego centrum dealerskiego na polskim rynku.

Rozpoczęcie współpracy z marką Kia jest kolejnym ważnym krokiem rozwoju Grupy PGD i potwierdzeniem zapowiedzianej w ubiegłym roku ekspansji. Przypomnijmy, że w grudniu, tworząc dealerstwo Westmotor, grupa poszerzyła swoje portfolio o inną nową dla siebie markę (Opel) i rozpoczęła działalność na zupełnie nowym dla siebie rynku – czyli w Wielkopolsce.

Obecnie Grupa PGD reprezentuje Fiata, Forda, Hyundaia, Mitsubishi, Nissana, Opla, SEAT-a oraz Suzuki. Prowadzi salony w Bielsku-Białej, Chorzowie, Dąbrowie Górniczej, Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Sosnowcu, a także w Tychach i Warszawie.

"Pozyskanie do współpracy w ostatnim czasie dwóch nowych marek z czołówki rankingu sprzedaży w Polsce jest dla nas kolejnym silnym impulsem wzrostowym - komentuje Grzegorz Hankus, prezes zarządu Grupy PGD. Impulsów tych będzie więcej, gdyż obecnie, wespół z siostrzaną spółką − Infiniti Polska, grupa kończy drugi etap budowy centrum motoryzacyjnego w Sosnowcu.

Według zapowiedzi prezesa Hankusa, także w tym półroczu spółka sfinalizuje kolejne projekty dealerskie.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane