/  / "Kowalski" wybiera Corsę

"Kowalski" wybiera Corsę

null
© Opel
null

Liderem sprzedaży marki Opel w pierwszych dwóch miesiącach roku jest Corsa – jednocześnie najchętniej wybierany model przez klientów indywidualnych w Polsce.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
W lutym sprzedaż Opla na polskim rynku wyniosła 2 523 samochody osobowe oraz dostawcze do 3,5 t. Taki wynik oznacza 16,5-proc. wzrost w porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej. Z kolei narastająco od stycznia łączna sprzedaż Opla doszła już do poziomu 5 509 egzemplarzy, co oznacza poprawę o ponad 24%.

"Luty to dla Opla kolejny bardzo dobry miesiąc. Pomimo, że rynek samochodów osobowych i dostawczych skurczył się o 10% w porównaniu z lutym 2014 roku, Opel znacznie poprawił swoje wyniki - podkreśla Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny General Motors Poland. "Dzięki zwiększeniu sprzedaży o ponad 1 000 samochodów, po pierwszych dwóch miesiącach tego roku Opel pozostaje liderem polskiego rynku pod względem wzrostu wolumenu".

Osobówki ze wzrostem
Sprzedaż samochodów osobowych marki w styczniu i lutym rosła znacznie powyżej rynku. Dzięki temu Opel zwiększył udział z 6,85% do aktualnie 9,02%, czyli o 2,17 pp. Łącznie po dwóch miesiącach roku wyniki Opla w segmencie osobówek to 5 236 sztuk, czyli o prawie 24% więcej niż w tym samym okresie rok wcześniej.

Liderem popularności w pierwszych dwóch miesiącach roku jest – najczęściej wybierany przez klientów indywidualnych model na polskim rynku – czyli Opel Corsa (1 933 sztuk). Za Corsą uplasowała się Astra z wynikiem 1 451 egzemplarzy, natomiast trzecie miejsce na podium przypadło modelowi Mokka – 825 sztuk.

Miejski SUV Opla stał się zresztą nowym hitem marki – sprzedaż Mokki w pierwszych dwóch miesiącach roku podwoiła się w stosunku do analogicznego okresu 2014.

Świetne wyniki modeli dostawczych
Luty okazał się także kolejnym miesiącem wzrostów sprzedaży dla gamy dostawczych Opli (+59% rok do roku). Łącznie od stycznia Opel sprzedał aż 32,5% aut więcej niż w roku 2014. Lider wzrostów to Movano, którego wyniki zwiększyły się dwukrotnie.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane