/  / "Koreańczyk" celuje w obiecujący segment Clio i Fiesty

"Koreańczyk" celuje w obiecujący segment Clio i Fiesty

null
© Hyundai
nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullHyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015Hyundai i20 - 2015

Hyundai i20 – oferowany na rynku europejskim od roku 2008 – skusił dotychczas na Starym Kontynencie ponad 400 000 klientów. Model nowej generacji chce pójść za ciosem.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Koncern szacuje, że sprzedaż nowego i20 na rynku europejskim wyniesie w 2015 oraz w latach następnych po około 100 000 egzemplarzy rocznie. Dla porównania, w rekordowym jak dotychczas roku 2013 z salonów wyjechało na drogi łącznie około 81 000 sztuk miejskiego Hyundaia.

Na motorynku niemieckim, który w Europie Zachodniej zajmuje zdecydowanie pierwsze miejsce jako lider sprzedaży aut dla całego regionu, nowy i20 zapewnić ma udział w wolumenie marki na poziomie w przybliżeniu 20%. W roku ubiegłym miejski Hyundai zajmował w koncernowych rankingach sprzedaży miejsce trzecie z udziałem wynoszącym 16% – większą popularnością wśród niemieckich klientów cieszyły się tylko kompaktowy Hyundai i30 (udział 30-procentowy) oraz crossover ix35 (udział na poziomie 19%).

Ze średnią sprzedażą na poziomie około 2,86 milionów egzemplarzy rocznie segment B zajmuje na europejskim motorynku miejsce pierwsze, stanowiąc w przybliżeniu 22% łącznego wolumenu. Według szacunków instytutu Global Insight, omawiany segment ma szanse zanotować wzrost na poziomie 14%, osiągnąwszy do roku 2017 wynik prawie 3,25 mln sztuk.

Hyundai i20 nowej generacji jest jednym z łącznie 22 zupełnie nowych modeli lub wersji modelowych, które zostaną wprowadzone przez markę Hyundai na rynek w ramach strategii "Product Momentum 2017". Przypomnijmy, że pierwszym produktem w ramach omawianej ofensywy produktowej był gruntownie przebudowany i życzliwie przyjęty Hyundai i10.


Autor: Rafał Żaglewski
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane