/  /  /  / Skoda odświeża modele Roomster i Fabia
Skoda

Skoda

Zmień
Początki czeskiej marki to rok 1895, kiedy mechanik Vaclav Laurin, wraz z księgowym Vaclavem Klementem uruchomili produkcję rowerów, co jest dość powszechnym początkiem dla najstarszych współcześnie europejskich marek samochodowych. Jako, iż produkcja rowerów "Slavia" kwitła, panowie postanowili rozszerzyć zakres działalności o produkcję motocykli, co również okazało się dobrym pomysłem. Na początku XX wieku Laurin i Klement postanowili wkroczyć na nowy, dopiero rozwijający się rynek samochodowy, stając się tym samym jednym z czterech najstarszych na świecie producentów samochodów.
Dowiedz się więcej o marce
 

Skoda odświeża modele Roomster i Fabia

Skoda|
null
© Skoda
nullnullnullnull

Wprowadzając nową Octavię, Skoda nie zapomina także o Roomsterze i Fabii. Te dwa modele otrzymały właśnie nowe logo marki oraz kilka dodatkowych modyfikacji.

Wraz z wprowadzaniem innowacyjnego języka stylistycznego Skoda sukcesywnie wyposaża swoje samochody w nowe logo. Po Citigo, Rapidzie i nowej Octavii przyszedł czas, aby odświeżony znak firmowy trafił także do modeli Fabia i Roomster.
   
Przy okazji delikatnym zmianom poddano również ich wnętrza. Zdobią je teraz kierownice dostępne w wersji 4- lub 3-ramiennej oraz eleganckie i poręczne gałki zmiany biegów.

Odświeżony emblemat Skoda pojawia się w kilku miejscach zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz pojazdów: na masce, na obręczach kół, z tyłu samochodu, na kierownicy, na silniku oraz na kluczyku.

Logo nie zawiera już w sobie nazwy marki. Została ona teraz przeniesiona na pokrywę bagażnika, gdzie w formie eleganckiego, srebrnego napisu zdobi tył nadwozia.
   
Przy okazji powyższych zmian zmodyfikowano także wzory oznaczeń wersji silnikowych oraz serii specjalnych np. GreenLine lub RS.

Nowa Skoda Octavia i wersje wyposażenia w Polsce
   
W porównaniu z poprzednim logo, nowe prezentuje się bardziej nowocześnie. Chromowany, wyprofilowany znak wyróżnia się na czarnym tle, co sprawia wrażenie świeżości i precyzji. Wzornictwo emblematu, oparte na nowym języku stylistycznym Skody, podkreśla także styl wszystkich modeli czeskiej marki.

W efekcie prowadzonej ofensywy modelowej producent z Mlada Boleslav zamierza do 2018 roku zwiększyć światową sprzedaż do 1,5 mln samochodów rocznie. Nowy design marki, podkreślający nowoczesny i ponadczasowy wygląd modeli, stanowi bardzo ważny krok w przyjętej przez Skodę strategii ekspansji.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama