/  /  /  / Frito Lay Poland wybiera samochody marki Skoda
Skoda

Skoda

Zmień
Początki czeskiej marki to rok 1895, kiedy mechanik Vaclav Laurin, wraz z księgowym Vaclavem Klementem uruchomili produkcję rowerów, co jest dość powszechnym początkiem dla najstarszych współcześnie europejskich marek samochodowych. Jako, iż produkcja rowerów "Slavia" kwitła, panowie postanowili rozszerzyć zakres działalności o produkcję motocykli, co również okazało się dobrym pomysłem. Na początku XX wieku Laurin i Klement postanowili wkroczyć na nowy, dopiero rozwijający się rynek samochodowy, stając się tym samym jednym z czterech najstarszych na świecie producentów samochodów.
Dowiedz się więcej o marce
 

Frito Lay Poland wybiera samochody marki Skoda

Skoda Polska|
null
© Skoda
null

Do floty firmy Frito Lay Poland (PepsiCo) trafiło 146 modeli Fabia Combi. Dla zabezpieczenia pełnej mobilności pracowników Frito Lay Poland zdanie starych i odbiór nowych pojazdów odbyło się w trzech transzach.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Pierwsze przekazanie samochodów miało miejsce 2 lutego. Wybrane przez firmę egzemplarze Fabii Combi są napędzane przez silnik 1.6 TDI o mocy 75 KM, skonfigurowane według specyfikacji na poziomie Ambition.

Firma Frito Lay Poland, która przywiązuje dużą wagę do bezpieczeństwa, do zakupionych samochodów zamówiła m.in. 4 poduszki powietrzne, system ESP, światła przeciwmgłowe z przodu oraz siatkę oddzielającą przestrzeń ładunkową od kabiny pasażerskiej.

Przy odebraniu nowych pojazdów kierowcy przeszli także kurs defensywnej jazdy samochodem służbowym, składający się z Safe Drivingu i Eco Drivingu.

Szkolenie poprowadzili instruktorzy ze Szkoły Auto Skoda.
   
Tomasz Koter, kierownik zespołu sprzedaży flotowej Skoda, podczas wręczania symbolicznego kluczyka powiedział: "Cieszymy się, że firma Frito Lay Poland powiększając swój carpark postawiła na samochody marki Skoda. Jestem pewien, że wybrane modele zagwarantują kierowcom nie tylko maksimum bezpieczeństwa, ale także mnóstwo satysfakcji z użytkowania".

"Dział floty PepsiCo czekało nie lada wyzwanie logistyczne. W ciągu trzech następujących po sobie sobót przyjęto i wydano ponad 300 samochodów flotowych. Ta standardowa wymiana pojazdów była okazją do odświeżenia brandingu marki Lipton, Mirinda i Rock Star. Cała akcja przebiegła bardzo sprawnie dzięki nieocenionej pomocy ze strony naszego partnera Carsed. Już od pierwszych godzin po wydaniu samochody, bez żadnych poślizgów, mogły zacząć normalną pracę. Przeciętne trasy handlowców sięgają 200 kilometrów dziennie. Fabie będą wiec przejeżdżać miesięcznie około 4 500 km, a w okresie letnim nawet 5 500 km - tłumaczy Ryszard Adamczyk, kierownik zespołu floty w Frito Lay Poland.

"Zgromadzenie tylu przedstawicieli na raz stworzyło okazję do zaprezentowania informacji o eksploatacji nowego samochodu, zachęcenia do ekonomicznej jazdy, a także wygłoszenia wykładu na temat jazdy defensywnej oraz bezpieczeństwa, do którego przywiązujemy bardzo duża wagę - podkreśla Adamczyk.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama