/  /  /  /  / Wyprzedaż rocznika 2011 w Skodzie
Skoda Praktik

Skoda Praktik

Zmień
SegmentLekkie dostawcze / Van
Emisja CO2-
Żużycie paliwa-
 

Wyprzedaż rocznika 2011 w Skodzie

Skoda Auto Polska|
null
© Skoda Auto Polska
null

Wraz z nowym rokiem w salonach Skody rozpoczęła się wyprzedaż wszystkich modeli z rocznika 2011. Akcji towarzyszy nowa kampania reklamowa, która koncepcyjnie nawiązuje do popularnych spotów z 2008 roku.

Głównymi bohaterami kampanii są najwięksi konkurenci Skody. Hasło kampanii, która trwać będzie do końca stycznia brzmi: „Warto podejrzeć, jak wygląda wyprzedaż rocznika 2011 w salonach Skody”.

Czeski producent samochodów przygotował specjalne upusty na wszystkie swoje modele z rocznika 2011, nawet do 14 000 zł.

Spoty telewizyjne nawiązują do poprzedniej, bardzo udanej reklamy wyprzedażowej, która przeprowadzona była pod hasłem: „Nie pozwól odwrócić swojej uwagi od wyprzedaży rocznika 2008 w salonach Skody”.

Najpopularniejsze modele w Polsce listopad 2011

Jednak tym razem konkurencja nie próbuje odwrócić uwagi od oferty Skody. Przedstawiciele różnych narodowości reprezentujący największych konkurentów marki jako tenor, symulant i fotograf zostają przyłapani na gorącym uczynku podczas „podglądania” oferty wyprzedażowej Skody.

Dodatkowo spoty emitowane są w Internecie na serwisach typu tvnplayer i wp tv oraz na serwisie youtube. Oprócz tego, kampania internetowa prowadzona jest na największych portalach, w sieciach reklamowych oraz w serwisach z ogłoszeniami motoryzacyjnymi.

Uzupełniają ją spoty radiowe, a także reklamy prasowe (dzienniki i magazyny).

Za przygotowanie części ATL kampanii odpowiada agencja reklamowa Change Integrated, za działania w Internecie agencja GoldenSubmarine, a za planowanie mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama

Najnowsze wiadomości - Skoda Praktik