/  /  /  / Skoda Citigo najbardziej efektywna wśród kobiet
Skoda

Skoda

Zmień
Początki czeskiej marki to rok 1895, kiedy mechanik Vaclav Laurin, wraz z księgowym Vaclavem Klementem uruchomili produkcję rowerów, co jest dość powszechnym początkiem dla najstarszych współcześnie europejskich marek samochodowych. Jako, iż produkcja rowerów "Slavia" kwitła, panowie postanowili rozszerzyć zakres działalności o produkcję motocykli, co również okazało się dobrym pomysłem. Na początku XX wieku Laurin i Klement postanowili wkroczyć na nowy, dopiero rozwijający się rynek samochodowy, stając się tym samym jednym z czterech najstarszych na świecie producentów samochodów.
Dowiedz się więcej o marce
 

Skoda Citigo najbardziej efektywna wśród kobiet

Skoda Polska|
null
© Skoda
null

Kampania wprowadzająca Skodę Citigo na polski rynek zdobyła srebrną statuetkę w konkursie Effie, którego celem jest wybór najbardziej efektywnych kampanii reklamowych.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Nagrodzona kampania Citigo skupiała się na kobietach kupujących swoje pierwsze auto. Podkreślała, że żaden samochód nie rozumie lepiej potrzeb kobiet: jest niezastąpiony na zakupach, parkowanie nie wymaga wysiłku i bezpieczne prowadzi się w miejskiej dżungli.

Poza standardowymi mediami jak telewizja, prasa, internet czy outdoor, akcja reklamowa przeprowadzona była również w kinach, klubach fitness, sklepach odzieżowych i salonach fryzjerskich.

Całości dopełniła współpraca z blogerami i liderami opinii.
   
Kampanię zrealizowały dom mediowy MediaCom i agencja Change Integrated we współpracy z Kalicińscy.com i GoldenSubmarine.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama