/  /  /  / SEAT umacnia pozycję w Niemczech
SEAT

SEAT

Zmień
Marka SEAT powstała w latach 50-tych dwudziestego wieku jako spółka tworzona przez hiszpański Narodowy Instytut Przemysłu, sześć banków oraz markę Fiat, na którego licencjach opierały się pierwsze produkty hiszpańskiego producenta. W tym czasie na stu mieszkańców Hiszpanii przypadało około trzech pojazdów. Działalność pierwszej fabryki Seata zapoczątkowana została w roku 1953, w Barcelonie.
Dowiedz się więcej o marce
 

SEAT umacnia pozycję w Niemczech

null
© SEAT
null

Rejestracje nowych samochodów osobowych marki SEAT na rynku niemieckim zwiększyły się w miesiącu lutym o ponad 19%, przekroczywszy poziom 6 100 egzemplarzy. Dla porównania, cały rynek osiągnął wzrost rejestracji rzędu 4,3%.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Dzięki uzyskanemu wynikowi SEAT zapewnił sobie w Niemczech udział rynkowy wynoszący około 2,9%. To tyle samo, ile wynosi udział liczony dla hiszpańskiej marki w okresie dwóch pierwszych miesięcy bieżącego roku kalendarzowego. Łącznie od stycznia rejestracje SEAT w Niemczech to prawie 12 000 egzemplarzy, czyli o około 17% więcej niż rok wcześniej.

Przypomnijmy, że w całym roku ubiegłym SEAT zapewnił sobie na rynku niemieckim udział na poziomie około 2,8%, natomiast w roku 2012 oraz 2011 była to wielkość odpowiednio rzędu 2,2% oraz 1,8%.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama