/  /  /  / Czwartek z kobietą za kierownicą
SEAT

SEAT

Zmień
Marka SEAT powstała w latach 50-tych dwudziestego wieku jako spółka tworzona przez hiszpański Narodowy Instytut Przemysłu, sześć banków oraz markę Fiat, na którego licencjach opierały się pierwsze produkty hiszpańskiego producenta. W tym czasie na stu mieszkańców Hiszpanii przypadało około trzech pojazdów. Działalność pierwszej fabryki Seata zapoczątkowana została w roku 1953, w Barcelonie.
Dowiedz się więcej o marce
 

Czwartek z kobietą za kierownicą

null
© SEAT
null

"Nikt nie powie, że jeżdżę jak baba". Czy to obelga? Nie, to kampania reklamowa modelu SEAT Leon z limitowanej serii Spirit Turbo R.

Przysłowiowa "baba za kierownicą" to określenie niezbyt przychylne dla wielu pań i choć to nie z racji używanych przez nie samochodów, a umiejętności, zwykło tak się o nich mówić, SEAT przekonuje, że również auto świadczy o kierowcy.

Najnowsza kampania marki zasługuje na miano kontrowersyjnej. "Nikt mi nie powie, że jeżdżę jak baba" mówi kobieta, stojąc obok rasowego Leona Spirit Turbo R. Jak baba, czyli jak? Chyba wolno i w przeciętnym samochodzie, bo nowy Seat to wspaniałe osiągi i dynamiczny wizerunek.

Czy kobietom reklama się spodoba? Trudno powiedzieć, wiadomo jednak, że kampanie reklamowe mają za zadanie zapadać w pamięć, a tą na pewno zapamiętają na długo. Umieszczonymi na mieście billboardami, a także reklamę w radio, internecie i gazetach polski importer chce zaprezentować swój najnowszy model jako samochód atrakcyjny samochód w atrakcyjnej cenie. Wkrótce przekonamy się, czy mu się uda.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama