/  /  /  /  / Nadchodzi nowy SEAT Ibiza Cupra
SEAT Ibiza

SEAT Ibiza V

Zmień
SegmentGrupa podstawowa / Klasa Małe
Cena43 300 zł - 78 100 zł (aktualizacja: 2016-11-02)
Emisja CO295 g/km - 139 g/km
Żużycie paliwa3,6 L/100km - 6,0 L/100km
 

Nadchodzi nowy SEAT Ibiza Cupra

SEAT|
null
© SEAT
nullnullnullnullnull

Nowa Ibiza Cupra została wyposażona w podwójnie doładowaną jednostkę 1.4 TSI z turbosprężarką i kompresorem o bezpośrednim wtrysku paliwa. Motor generuje 180 KM mocy oraz maksymalny moment obrotowy aż 250 Nm.

Według danych producenta, przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje kierowcy zaledwie około 6,9 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 228 km/h. Ibiza Cupra jest mimo sportowych osiągów wyjątkowo wydajna, przy średnim zużyciu paliwa na poziomie zaledwie 5,9 litra na 100 km (dane fabryczne).

Wprowadzenie modelu na rynek europejski planowane jest na koniec pierwszego kwartału roku 2013.

SEAT jest wyposażony w silnik o mocy maksymalnej 180 KM, połączony z 7-biegową, 2-sprzęgłową skrzynia DSG, elektroniczną blokadę mechanizmu różnicowego XDS i wydajny układ hamulcowy.

Ibiza Cupra to także bogate i innowacyjne wyposażenie. Jednym z przykładów jest opcjonalny SEAT Portable System, który łączy funkcje nawigacyjne z rozrywkowymi.  

Moc 180 KM i skrzynia DSG
Podwójnie doładowana jednostka 1.4 TSI z turbosprężarką i kompresorem o bezpośrednim wtrysku paliwa generuje moc 180 KM oraz wysoki, maksymalny moment obrotowy o wartości aż 250 Nm. Wartości te są gwarantem wyjątkowych doznań wzmacnianych ścieżką dźwiękową płynącą ze sportowego układu wydechowego.

Biegi 7-stopniowej skrzyni DSG można zmieniać za pomocą lewarka skrzyni biegów oraz łopatek zamontowanych przy kierownicy.

Model Ibiza Cupra osadzono na 17-calowych felgach aluminiowych, a jego zawieszenie obniżono i dostosowano do maksymalnej zwrotności oraz precyzji prowadzenia. Dodatkowo jako alternatywa dla standardowych hamulców zapewniających już w swojej podstawowej formie wysoką efektywność jest oferowany układ hamulcowy AP Racing.

Standardowa, elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego XDS zmniejsza tendencję do podsterowności i poprawia zachowanie auta przy szybkich zakrętach. System stabilizacji toru jazdy ESP i system ułatwiający ruszanie pod wzniesienie Hill Start jest częścią pakietu bezpieczeństwa standardowo montowanego w aucie hiszpańskiego producenta.

SEAT Ibiza został wyróżniony pięcioma gwiazdkami w teście Euro NCAP.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama