/  /  /  /  / SEAT ma nowe logo
SEAT Altea

SEAT Altea

Zmień
SegmentVany / Klasa Niższa Średnia
Emisja CO2-
Żużycie paliwa-
 

SEAT ma nowe logo

SEAT|
null
© SEAT
nullnullnullnullnullnull

SEAT zaprezentował nowe logo. Metamorfoza swoją kulminację miała na salonie w Paryżu i prezentuje nową tożsamość oraz projekt marki. Łączy premierę nowego logo ze światowym debiutem Leona po zmianach generacyjnych.

Zupełnie nowy Leon w europejskich salonach sprzedaży dostępny będzie już w listopadzie, uzupełniając tym samym największą ofensywę produktową w historii firmy, w którą włączyły się już premiera Mii, lifting Ibizy i powrót Toledo.

"Kolejnym krokiem w ewolucji SEAT jest prezentacja naszego nowego logo. Odzwierciedla ono wartości marki takie jak czyste i precyzyjne projektowanie oraz jakość i najnowocześniejsza technologia - mówi prezes James Miur.

Pierwszym modelem noszącym nowe logo będzie Leon III. "Leon jest ikoną w naszej ofercie i stanowi to co najlepsze w Seacie: piękny design, jakość, użyteczne technologie i przyjemność płynąca z jazdy - wyjaśnił menadżer.

Nowe logo prezentuje kolejny krok w ciągłym rozwoju wizerunku SEAT i otwarcie symbolizuje sześć wartości firmy: design, dynamikę, młodość ducha, efektywność, niezawodność i dostępność.

Nowy SEAT Leon zaprezentowany

Nowy element wizualny zawiera nierozerwalny duet ciepłej czerwieni i dynamiki z charakterystycznym chromowanym znakiem SEAT. Ewolucja logo symbolizuje przemianę samej firmy, równowagę pomiędzy racjonalną a najbardziej emocjonalną częścią hiszpańskiej marki. Charakteryzuje się symetrycznymi liniami pozostającymi w stałym napięciu, a chromowany symbol jest wyrzeźbiony z precyzją i nowoczesnością. Jego unikalna kompozycja podkreśla odnowione zobowiązania Seata wobec technologicznej precyzji, doskonałości technicznej i innowacji, a czerwień urzeczywistnia hiszpańską duszę.

Elegancja i precyzja znajduje swoje odzwierciedlenie w przekątnej przypominającej Avenida Diagonal w Barcelonie. Linia ta inspiruje twórcza wizję i jest niezbędnym elementem kodu genetycznego SEAT. Żywe akcenty w hiszpańskim stylu nadają ciepła i życia, podkreślając głębokie cienie widoczne z różnych perspektyw łącząc racjonalizm i emocje.

W kontekście tożsamości i projektów marki logo jest jednym z wizualnych elementów stanowiących część nowej wizji. I choć główną działalnością marki jest produkcja samochodów, projekt logo nabiera szczególnego znaczenia wśród wartości firmy tworząc wewnętrzna część kodu genetycznego. Design to DNA marki.

Mówi Alejandro Mesonero-Romanos, szef biura stylistycznego SEAT: "Nowy projekt logo doskonale odzwierciedla naszą miłość do detali i jakości. Przy zachowaniu tożsamości tradycyjnego „S” zmniejszyliśmy liczbę linii, które stały się bardziej wyraziste i których ogólny obwód stał się bardziej kwadratowy, geometryczny. Całość nadaje naszemu nowemu logo bardziej nowoczesny, ostrzejszy i wyrazisty wygląd".
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama

Najnowsze wiadomości - SEAT Altea