/  /  /  /  / Nowy SEAT Leon kombi celuje we floty
SEAT Altea

SEAT Altea

Zmień
SegmentVany / Klasa Niższa Średnia
Cena65 200 zł - 107 200 zł (aktualizacja: 2014-07-09)
Emisja CO2119 g/km - 155 g/km
Żużycie paliwa4,5 L/100km - 6,5 L/100km
 

Nowy SEAT Leon kombi celuje we floty

SEAT|
SEAT Leon ST
© SEAT
SEAT Leon STSEAT Leon STSEAT Leon STSEAT Leon STSEAT Leon STSEAT Leon STSEAT Leon STSEAT Leon STSEAT Leon STSEAT Leon STSEAT Leon STSEAT Leon STSEAT Leon STSEAT Leon STSEAT Leon STSEAT Leon STSEAT Leon STSEAT Leon STSEAT Leon STSEAT Leon STSEAT Leon STSEAT Leon STSEAT Leon STSEAT Leon STSEAT Leon STSEAT Leon STSEAT Leon STSEAT Leon STSEAT Leon STSEAT Leon STSEAT Leon STSEAT Leon STSEAT Leon STSEAT Leon STSEAT Leon STSEAT Leon STSEAT Leon TGiSEAT Leon TGISEAT Leon TGISEAT Leon TGI

Nowy SEAT Leon kombi, oznaczony jako ST, jest strategicznym modelem, dzięki któremu hiszpańska marka chce zwiększyć sprzedaż w segmencie rodzinnym i flotowym.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
W Europie Zachodniej kupuje się około 500 000 samochodów w tym segmencie rocznie, a SEAT Leon jest kluczowym graczem na rynkach sprzedaży Niemiec, Wielkiej Brytanii, Włoch, Austrii i Szwajcarii. 60% całości sprzedaży omawianego modelu to zakup flotowy, zaś w Niemczech jest to wielkość prawie 74%.

Nowy Leon ST pojawi się w punktach sprzedaży dealerskiej w Niemczech, Hiszpanii, Austrii, Szwajcarii, Holandii i Portugalii poczynając od listopada. Potem auto będzie się sukcesywnie pojawiało na pozostałych rynkach zbytu.

Wraz z rozpoczęciem sprzedaży Leona ST, rodzina kompaktowego "hiszpana" będzie oferowana w pełnej gamie produktowej wraz z 3-drzwiowym Leonem SC i 5-drzwiowym Leonem hatchback.

Nowy Leon gra główną role w budowaniu sukcesu marki, stając się ostoją marki razem z modelem Ibiza. W tym roku koncern dostarczył ponad 60 000 sztuk Leona, co przełożyło się na 40% wzrost sprzedaży tego modelu w porównaniu z okresem z poprzedniego roku.

Leon osiągnął również sukces w kategorii testów porównawczych: od początku pojawienia się na rynku wygrał on 35 z 55 zestawień, które zorganizowały najbardziej prestiżowe media.



W okresie od stycznia do sierpnia hiszpańska spółka dostarczyła 234 200 sztuk tego pojazdu na całym świecie, co oznacza 11,4% skok w porównaniu z rokiem ubiegłym.

Pomimo kryzysu na rynku europejskim trend ten nie miał większego wpływu na markę SEAT, która jest jedną z najszybciej rozwijających się spółek motoryzacyjnych.

Całkowity wzrost sprzedaży hiszpańskiej marki widoczny jest Niemczech (wzrost o 26,4%, co przekłada się na 50 600 zakupionych aut i silną pozycję wśród dziesięciu najlepiej sprzedających się marek), w Hiszpanii (wzrost o 5,9%, co przekłada się na 43 000 sprzedanych pojazdów i wzmocnienie pozycji lidera w roku bieżącym) oraz Wielkiej Brytanii (wzrost o 15,6%, który jest równy 27 000 sprzedanym egzemplarzom).

Ożywienia sprzedaży marki SEAT można dopatrzyć się również w Algierii i Turcji, w których do końca sierpnia sprzedano odpowiednio 14 900 (+81,7%) i 6 500 pojazdów (+122,5%).

Z kolei w Meksyku SEAT to jedna z najlepiej sprzedających się marek, której do tej pory zakupiono około 14 000 sztuk.

Przez pierwsze osiem miesięcy roku sprzedaż koncernu poza Europą wzrosła o 27,1%.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama

Najnowsze wiadomości - SEAT Altea