/  /  /  /  / Czwartek z kobietą za kierownicą
SEAT Alhambra

SEAT Alhambra

Zmień
SegmentVany / Klasa Średnia
Cena101 400 zł - 159 000 zł (aktualizacja: 2016-11-02)
Emisja CO2130 g/km - 167 g/km
Żużycie paliwa5,0 L/100km - 7,2 L/100km
 

Czwartek z kobietą za kierownicą

null
© SEAT
null

"Nikt nie powie, że jeżdżę jak baba". Czy to obelga? Nie, to kampania reklamowa modelu SEAT Leon z limitowanej serii Spirit Turbo R.

Przysłowiowa "baba za kierownicą" to określenie niezbyt przychylne dla wielu pań i choć to nie z racji używanych przez nie samochodów, a umiejętności, zwykło tak się o nich mówić, SEAT przekonuje, że również auto świadczy o kierowcy.

Najnowsza kampania marki zasługuje na miano kontrowersyjnej. "Nikt mi nie powie, że jeżdżę jak baba" mówi kobieta, stojąc obok rasowego Leona Spirit Turbo R. Jak baba, czyli jak? Chyba wolno i w przeciętnym samochodzie, bo nowy Seat to wspaniałe osiągi i dynamiczny wizerunek.

Czy kobietom reklama się spodoba? Trudno powiedzieć, wiadomo jednak, że kampanie reklamowe mają za zadanie zapadać w pamięć, a tą na pewno zapamiętają na długo. Umieszczonymi na mieście billboardami, a także reklamę w radio, internecie i gazetach polski importer chce zaprezentować swój najnowszy model jako samochód atrakcyjny samochód w atrakcyjnej cenie. Wkrótce przekonamy się, czy mu się uda.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama