/  /  /  / Niezawodność modeli Renault wyróżniona
Renault

Renault

Zmień
Historia marki Renault początek ma w roku 1898, kiedy to 20 letni Louis Renault wyprodukował w szopie, w miejscowości Billancourt swój pierwszy automobil. W roku następnym Louis, wraz ze swoim starszym bratem Marcelem zarejestrowali firmę Les Freres Renault- Bracia Renault- produkująca czterokołowe pojazdy, wyposażone w jednocylindrowe silniki oraz skrzynię biegów.
Dowiedz się więcej o marce
 

Niezawodność modeli Renault wyróżniona

Renault|
null
© Renault
null

W lutowym numerze magazyn Automobile opublikował ranking 100 najbardziej niezawodnych samochodów spośród ponad 100 modeli 25 marek.

Już w maju zeszłego roku w raporcie Pannenstatistik niemieckiego automobilklubu ADAC oceniono Renault Twingo i Megane jako doskonałe na podstawie produkcji Renault z czterech ostatnich lat.

Czołowa setka w rankingu niezawodności magazynu Automobile potwierdza ten trend i podczas gdy Twingo ponownie uplasowało się na podium, oferując poziom niezawodności określony jako „nadzwyczajny”, to Megane i Megane Coupe nie pozostają w tyle i stają również na czele swoich kategorii.

Stworzone z myślą o jakości modele Scenic, Grand Scenic, Laguna oraz Laguna Coupe zajęły drugie miejsce w swoich segmentach.

Będący pierwszą oznaką zmiany w jakości, zapoczątkowaną w 2005 roku, model Renault Clio III zajął również miejsce w pierwszej trójce.

Niezawodność stanowi obecnie mocną stronę Renault: wszystkie modele zajmują pierwsze miejsca na podium pod względem jakości w niezależnych badaniach i ankietach przeprowadzanych wśród klientów lub przedstawicieli prasy w wielu krajach.

Wyniki te są owocem prac nad podniesieniem jakości w spółce Renault, zapoczątkowanych w ostatnich latach. Prace te prowadzone są globalnie, w każdej fabryce, w każdym kraju.

Wszędzie na świecie zakłady produkcyjne koncernu wdrażają te same standardy. Ścisła implementacja systemu produkcji Renault (SPR) pozwala na realizację wymagań w zakresie jakości na szeroką skalę i w wielu różnych modelach.

Spółka Renault podjęła wyzwanie polegające na ciągłym ulepszaniu swoich produktów. Niezawodność oraz solidność projektu i wykonania charakteryzują każdy samochód tej marki.

Renault czynnie stara się, aby ta nieodłączna cecha stała się widoczna dla klientów i przyniosła im korzyści. Atrakcyjność nowego Clio (na zdjęciu) stanowi pierwszy dowód takiej polityki spółki.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama