/  /  /  / Mood wspiera sprzedaż Renault Clio
Renault

Renault

Zmień
Historia marki Renault początek ma w roku 1898, kiedy to 20 letni Louis Renault wyprodukował w szopie, w miejscowości Billancourt swój pierwszy automobil. W roku następnym Louis, wraz ze swoim starszym bratem Marcelem zarejestrowali firmę Les Freres Renault- Bracia Renault- produkująca czterokołowe pojazdy, wyposażone w jednocylindrowe silniki oraz skrzynię biegów.
Dowiedz się więcej o marce
 

Mood wspiera sprzedaż Renault Clio

Mood|
null
© Renault
null

Mood, jako światowy lider marketingu i Experience Design, wspiera organizacyjnie oraz technicznie sprzedaż najnowszego modelu Clio marki Renault. Francuski koncern stworzył specjalną aplikację mobilną na tablety, dzięki której goście salonów firmowych mogą dowolnie konfigurować wygląd oraz wyposażenie auta, co znacznie ułatwia podejmowanie decyzji zakupowych.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Mood wspiera markę Renault w realizacji nowoczesnego projektu wzmacniającego sprzedaż nowego modelu Clio. Dzięki stworzeniu przez Renault specjalnej aplikacji na tablety producent francuskich samochodów oferuje swoim klientom unikalną i spersonalizowaną metodę zakupów.

System został wdrożony w 57 salonach w Polsce i w ponad 1 750 lokalizacjach w całej Europie.

Zespoły sprzedażowe Renault ,wyposażone w interaktywną aplikację, mogą w szybki i efektowny sposób pokazywać różne konfiguracje nowego Clio. Klienci mogą teraz w sposób wirtualny dobierać kolor auta, felg, rodzaj tapicerki, poziom wyposażenia, silnik czy też dodatkowe akcesoria.

Aplikacja pozwala także na aktualny podgląd ceny za wybraną konfigurację samochodu. Dodatkowo klienci mogą pobierać broszury informacyjne z grafikami spersonalizowanego modelu.

Mood zajmuje się project managementem całego przedsięwzięcia. Jest dostawcą urządzeń technicznych i operatorem odpowiedzialnym za wdrożenie i funkcjonowanie sprzętu i aplikacji w sieci.

Specjaliści od Experience Design zajmują się także koordynacją działań wszystkich uczestniczących w projekcie podmiotów, a także pilnują, aby działania były prowadzone zgodnie z harmonogramem.
 
"To nowoczesne narzędzie wsparcia sprzedaży stworzone przez Renault tworzy nowe relacje między handlowcem a klientem. Dzięki wprowadzonym koncepcjom technologicznym Renault może poszczycić się teraz jeszcze bardziej zindywidualizowaną obsługą klientów i tworzy tym samym nową i lepszą jakość w sprzedaży aut w Polsce. Koncepcja tego projektu od razu nam się spodobała i jesteśmy zaszczyceni, że możemy uczestniczyć w jego realizacji - podreśla Selvi Śnieżek, Account & Project Manager w Mood Polska.

Umowa o współpracy przy projekcie została podpisana na 36 miesięcy. Renault planuje rozszerzenie projektu na kolejnych rynkach sprzedaży.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama