/  /  /  /  / Partner of Promotion dla Renault i Dacia w krajach bałtyckich
Renault Megane

Renault Megane Generation

Zmień
SegmentGrupa podstawowa / Klasa Niższa Średnia
Emisja CO2-
Żużycie paliwa-
 

Partner of Promotion dla Renault i Dacia w krajach bałtyckich

Partner of Promotion|
null
© Renault
null

Agencja Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z Renault Polska. Od maja agencja odpowiada za koordynację działań PR marek Renault oraz Dacia w krajach bałtyckich.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Renault Polska, przedstawiciel Renault S.A.S., czyli jednego z największych producentów samochodów na świecie, powierzył agencji Partner of Promotion prowadzenie działań PR na rzecz marek Renault oraz Dacia na Litwie, Łotwie oraz w Estonii.

Celem działań jest zapewnianie stałych relacji z mediami oraz koordynacja wydarzeń specjalnych organizowanych przez Renault Polska na lokalnych rynkach.

Jest to kolejny projekt agencji prowadzony zagranicą. Od kilku lat Partner of Promotion rozwija swoje działania także na rynkach wschodnich. W roku ubiegłym otworzono lokalne biuro firmy w Moskwie, które będzie odpowiadać za koordynację części działań w krajach bałtyckich.

Partner of Promotion jest również współtwórcą sieci agencji CEEPR-net, która od 2006 roku zrzesza agencje PR Europy Środkowo-Wschodniej.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama

Najnowsze wiadomości - Renault Megane