/  /  /  /  / Dobry start nowego Mastera
Renault Master

Renault Master

Zmień
SegmentŚrednie dostawcze / PodwozieCiężkie dostawcze / Van
Cena128 658 zł - 137 514 zł (aktualizacja: 2016-10-06)114 021 zł - 169 248 zł (aktualizacja: 2016-10-06)
Emisja CO2225 g/km - 257 g/km186 g/km - 257 g/km
Żużycie paliwa8,5 L/100km - 9,7 L/100km7,2 L/100km - 9,7 L/100km
 

Dobry start nowego Mastera

Producent|
null
© Renault
nullnullnullnullnullnullnullnullnullnull

16 grudnia we francuskich zakładach SoVAB wyprodukowano 50-tysięczny egzemplarz modelu Renault Master nowej generacji. Samochód sprzedaje się lepiej, niż początkowo szacował koncern znad Sekwany.

16 grudnia we francuskich zakładach Societe des Vehicules Automobiles de Batilly (SoVAB) wyprodukowano 50-tysięczny egzemplarzy modelu Renault Master nowej generacji. Jubileuszowy egzemplarz to wersja L2H2, którą zamówiono na rynek francuski.

Od premiery nowego Mastera w kwietniu bieżącego roku pierwotne plany produkcyjne oraz sprzedażowe dotyczące tego modelu zostały przekroczone. Na koniec grudnia wolumen produkcji w zakładach SoVAB za rok bieżący ma szansę zwiększyć się o około 40% w porównaniu z wynikiem rok wcześniej.

Również kolekcja nagród, jakimi może pochwalić się nowy Master, wygląda coraz okazalej. W ostatnim czasie auto dwukrotnie zdobyło nagrodę dla najlepszego modelu LCV roku 2011: we Francji, według magazynu l'Argus, a także w Wielkiej Brytanii, według What Van?

W nowym Renault Master szczególną uwagę zwrócono na ergonomię miejsca kierowcy, w celu zapewniania najwyższego poziomu wygody nawet podczas długich tras. Kabina jest obecnie bardziej komfortowa i lepiej przystosowana do potrzeb osób wysokich, m.in. dzięki wydłużeniu jej o 5,7 cm, co wykorzystano na zwiększenie ilości miejsca na nogi. Kabina Mastera została wyposażona w największą na rynku ilość funkcjonalnych schowków. Zostały one zaprojektowane specjalnie do przewożenia różnych przedmiotów, które są niezbędne w codziennej pracy.

Nowy Master, spalający o 1 l/100 km mniej w stosunku do poprzedniej wersji tego modelu i mogący się poszczycić zużyciem paliwa w cyklu mieszanym na poziomie od 7,1 l/100 km, jest liderem pod względem spalania deklarowanego (NEDC). Koszty obsługi technicznej samochodu są o 40% niższe niż w przypadku jego poprzednika i należą do najniższych na rynku. Renault Master może też pokonać dystans ponad 1 400 km na jednym baku paliwa, czyli prawie o 200 km więcej niż jego poprzednik.

Master jest jednym z nielicznych dużych furgonów na rynku dostępnych w dwóch wersjach z napędem przednim i tylnym. Auto oferuje niezwykle bogatą gamę możliwych konfiguracji auta: 70 rodzajów nadwozia (furgon, kombi, minibus, podwozie i platforma z pojedynczą oraz podwójną kabiną, wersje z przedłużoną kabiną, wywrotki, nadwozia wielkoprzestrzenne), cztery długości pojazdu (trzy rozstawy osi i dwie długości tylnego zwisu), trzy wysokości nadwozia, podwójną ofertę napędu przedniego i tylnego (z kołami pojedynczymi i podwójnymi), 4 DMC: 2,8 t, 3,3 t, 3,5 t (tylne koła pojedyncze i bliźniacze) oraz 4,5 t (tylne koła bliźniacze).
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama

Najnowsze wiadomości - Renault Master