/  /  /  /  / Nominacje w Renault Polska
Renault Laguna

Renault Laguna

Zmień
SegmentGrupa podstawowa / Klasa Średnia
Emisja CO2-
Żużycie paliwa-
 

Nominacje w Renault Polska

Renault Polska|
Janusz Chodyła
© Renault Polska
Janusz ChodyłaMirosław Dąbrowski

Janusz Chodyła został mianowany Szefem Działu Reklamy w Dyrekcji Marketingu Renault Polska. Jego dotychczasowe stanowisko Dyrektora Krajów Bałtyckich w Dyrekcji Renault Polska zajął Mirosław Dąbrowski.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Natomiast Teresa Wielowieyska-Sławek objęła funkcję Szefa Działu Akcji Handlowych w Dyrekcji Marketingu, zastępując tym samym Mirosława Dąbrowskiego.

Zmiany weszły w życie 1 sierpnia.

Janusz Chodyła, urodzony 17 grudnia 1965 roku, jest absolwentem Wydziału Samochodów i Maszyn Roboczych Politechniki Warszawskiej. Pracę w Renault Polska rozpoczął w 1991 roku, uczestnicząc w procesie tworzenia sieci sprzedaży Renault w Polsce południowo-zachodniej, a następnie odpowiadał za rozwój usług serwisowych na tym terenie. Jako Specjalista ds. Klientów Kluczowych w Dyrekcji Sprzedaży Zbiorowej i Specjalnej zajmował się sprzedażą bezpośrednią samochodów.

Następnie Janusz Chodyła był odpowiedzialny za koordynację pracy ekipy handlowców w Dyrekcji Sprzedaży i Sieci. W 2001 roku objął funkcję Dyrektora ds. Części Zamiennych i Usług, a w 2008 roku Dyrektora Krajów Bałtyckich.

Mirosław Dąbrowski, urodzony 25 lutego 1967 roku, jest absolwentem Wydziału Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Handlowej. Pracę w Renault Polska rozpoczął w 1993 roku jako Doradca Handlowy. Potem obejmował kolejno stanowiska: Szefa Strefy, Koordynatora Handlowego w Dyrekcji Sprzedaży i Sieci, a następnie Szefa Zakładu Renault Warszawa Puławska w Renault Retail Group.

Przez ostatnie sześć lat Mirosław Dąbrowski był odpowiedzialny za akcje handlowe, program lojalnościowy My Renault oraz marketing bezpośredni w Dyrekcji Marketingu Renault Polska.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama