/  /  /  / Oceny
Renault Laguna

Renault Laguna

Zmień
SegmentGrupa podstawowa / Klasa Średnia
Emisja CO2-
Żużycie paliwa-
 
Dodaj ocenę
Średnia ocena 4.6   na podstawie 3 opinii użytkowników
Ocena ogólna
4.9
Data dodania:
2008-05-21 00:00
Nadwozie:
Kombi-5d
Autor:
Ulung D.
Napęd:
2.0 Diesel 150 KM dCi
Wersja:
Privilege
Rocznik:
2008
Przebieg:
12,000 km
Fantastycznie wykonczone auto, materialy uzyte w kabinie są, w porownaniu do mondeo, paska, czy avensis, pierwszej klasy. Wszystko swietnie spasowane, i wyciszone. Wystarczająco duza w srodku.
Nadwozie Mialem watpliwosci co do przodu, al ena zywo wyglada ok, profil i tyl IMHO super, ale de gustibus....Wnętrze To co bardzo mi sie podoba, to brak, tego przyciskowego burdelu obecnego np. w pasku, mondeo, czy 407. Wszystko ma, a gaszczu przyciskow brak.Komfort Zjada wszystko co spotka na drodze. dodatkowo, jak juz wspominalem, swietne wyciszenie przedzialu pasazerskiego. Dodatkowo, samochod prowadzi sie bardzo pewnie, a uklad kierowniczy jest precyzyjny. Hamulce brzytwa!Osiągi Cicho, szybko i oszczednie. Koszty Zuzycie paliwa naprawde niskie. PRzegladu jeszcze nie robilem.Usługi serwisowe Trudno narzekac, moglem przed zakupem, wzac samochod na weekend, dostalem dobra cene, jest ok.Niezawodność 12 kkm w niewiele ponad miesiac to za malo aby cos napisac. Niemniej jednak nic nie puka, nie stuka, nie trzeszczy itd. 3 lata pełnej gwarancji tez sa ok.
Ocena ogólna
4.9
Data dodania:
2008-05-22 00:00
Nadwozie:
Kombi-5d
Napęd:
2.0 Benzyna 140 KM
Wersja:
Privilege
Rocznik:
2008
Przebieg:
5,000 km
Świetny samochód spełnia jak na razie wszystkie moje oczekiwania.Wykończony bardzo dobrze, wygodny, przyjazny w obsłudze,cichy w każdych warunkach, pewne prowadzenie, wyposażenie dodatkowe jednak konieczne
Nadwozie Oczywiście III Grand ciemna niekoniecznie czarna (szary eclips) mi się bardzo podoba jednak kolor bardzo trudny w utrzymaniu każda mżawka kurz, deszcz i kolejne mycie i wycieranie do sucha. Nasze drogi i ulice są niezbyt przyjazne dla ciemnego lakieru. Na drogach Europy samochód tak się nie brudzi dlaczegoWnętrze Wszystko na swoim miejscu, pełna ergonomia jednak satelita przy kierownicy trochę zbyt czuły w II był chyba lepszy bardzo łatwo ulega wciśnięciu i zmieniarka ładuje następną płytę a nie kolejny utwór. Mi osobiście odpowiada elektryczny hamulec jak i włącznik tempomatu nie wiem dlaczego są krytykowane, sterowanie przy kierownicy jest przecież intuicyjne. Moment włączenia nie waży zupełnie na bezpieczeństwie jazdy.Klima działa perfekcyjnie już jest ciepło więc sprawdzone, jednak trochę brakuje skoku o 0,5 stopnia obecnie 20 zbyt dużo a 21 już za mało ale to przetestuję na urlopie w Italii. Komfort Jest super wygoda pewność jazdy szkoda, że w Polsce mało jest dróg gdzie można swobodnie pojeździć. Obsługa intuicyjna, przesiadka z II bez żadnych problemów (ma jednak mniej schowków zwłaszcza brakuje pod siedzeniami.Materiały wykończeniowe bardzo dobre, jednak do dziś na słońcu czuć nowość - zapach plastiku? Nie wiem jak wytrzymałość tapicerki w II było jednak więcej skóry. Trochę brakuje syntezy mowy, to był fajny gadżetOsiągi Silnik kultura super trochę zbyt mało mocy, niestety jak kupowałem nie było innych wersji benzyny, w manualnej skrzyni Dynamika dobra, przyspieszenie dobre, cichy, na wolnych obrotach niewyczuwalny!Koszty Zużycie paliwa 11/100 km la mnie norma w benzynie. Jazda dość szybka, dynamiczna.podobnie jak w innych samochodach tej wielkości i segmentu. Passat Mondeo Citroen. Wartości podawane przez producenta są moim zdaniem zaniżone Przeglądu jeszcze nie miałem dopiero w lutym 2009r. Taką mam nadzieję!Usługi serwisowe Bardzo dobra i profesjonalna niestety nie we wszystkich serwisach. Ja trafiłem na dobry. Niezawodność Zero usterek i tak trzymać. Mam nadzieję, że tylko przeglądy 1 x w roku.
Ocena ogólna
4.0
Data dodania:
2008-09-05 00:00
Nadwozie:
Hatchback-5d
Autor:
Andrzej
Napęd:
2.0 Benzyna 140 KM
Wersja:
Expression
Rocznik:
2008
Przebieg:
9,000 km
Samochod zaprojektowany średnio jak na swoją klasę. Mógłby być większy w środku. Ale miejsca nie brakuje. Materiały wysokiej jakości (miałem porównanie z nowym Mondkiem). Jednak montaż mógłby być lepszy. Na naszych dziurach czasami słychać tablicę rozdzielczą i niektóre plastiki. Coś nie tak jest ze spinkami.
Nadwozie Przód to kanał, bok jak w każdym innym, a tył to jest poprostu piękny. Kolorystyka - kładą lakier, ale to raczej nie jest istotne. Co kto wybierze to ma.Wnętrze Wszystko wygląda bardzo dobrze, ale jakość montarzu tych bardzo dobrych plastików mogła by być lepsza. Nie było by tego lekkeigo niesmaku.Komfort Wyciszenie silnika bardzo dobre. Zawieszenie wybiera nierówności też dobrze, ale najwyższą notę w tej klasie to może mieć tylko C5 z hydraulicznym zawieszeniem. Reszta zaczyna od "dobrze"Osiągi Silnik elastyczny, ma kopyto (ale po redukcji). Generalnie jest OK. Zawieszenie trzyma a jednocześnie jest komfortowe.Koszty Zużycie paliwa rewelacyjne. Dojazdy do pracy spod miasta są teraz na poziomie 8.5 l , trasa bez większych zahamowań z powodu oznakowania 8.1l , prawie zgodnie z przepisami 6.7l. Jak dla mnie i 2.0 silnik to rewelacja. Innych kosztów nie znam.Usługi serwisowe Przy sprzedaży OK, potem w serwisie też OK. Jak pytałem się czy mogą coś zrobić to od razu przyznali się że zrobią, ale to pierwszy raz będą robili. Oczywiście odpuściłem sobie. Z poprzednim samochodem (Opel) miałem duuużo gorzej. Tam brali kasę i wyrzucali na ryj z ASO nie robiąc nic.Niezawodność Jeszcze nic się nie zepsuło. Dlatego jest dobrze. Luźne mocowanie pasa bezpieczeństaw poprawili prawie od ręki - jednak świadczy to o jakiś zaniedbaniach w tak reklamowo bezpiecznym samochodzie.