/  /  /  /  / Renault Polska podsumowuje sprzedaż za styczeń 2012
Renault Koleos

Renault Koleos

Zmień
SegmentTerenowo Rekreacyjne / Klasa Niższa Średnia
Emisja CO2-
Żużycie paliwa-
 

Renault Polska podsumowuje sprzedaż za styczeń 2012

Renault Polska|
null
© Renault
null

W pierwszym miesiącu roku najpopularniejszym modelem z gamy Renault było Clio (312 sztuk łącznie w wersji hatchback i Grandtour), natomiast wśród modeli Dacia największym zainteresowaniem niezmiennie cieszył się Duster (432 wydane auta).

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
W styczniu łączna sprzedaż modeli z gamy Renault i Dacia wyniosła 2 423 auta. Spośród samochodów osobowych Renault, klienci najchętniej kupowali Clio w wersji hatchback (204 auta). Na drugim miejscu uplasował się Megane Grandtour (194 sztuk).

Liderem styczniowej sprzedaży wśród aut dostawczych Renault pozostaje Master Fourgon (268 wydanych pojazdów).

Znaczący wzrost sprzedaży zarówno w stosunku do ubiegłego miesiąca, jak również w porównaniu ze styczniem 2011 roku zanotowała Dacia: w omawianym okresie wydano aż 814 nowych aut tej marki.

Duster zdominował sprzedaż marki Dacia. Również w Polsce

Za tak dobry wynik odpowiada w dużym stopniu cieszący się niesłabnącą popularnością Duster, którego sprzedaż stanowiła ponad połowę wszystkich wydanych aut tej marki w styczniu.

Oferta samochodów z rocznika 2011
Wciąż dostępna jest atrakcyjna oferta modeli Renault z rocznika 2011. Auta oferowane w promocji rocznikowej objęte są rabatem w wysokości od 6 000 do 15 000 zł, a wybrane samochody można nabyć z jeszcze większym upustem cenowym.

Zakup w ramach promocji dotyczącej rocznika 2011 można połączyć z kredytem 50/50.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama