/  /  /  /  / Niedługo model Renault Scenic Xmod pojawi się na polskim rynku
Renault Kangoo Express

Renault Kangoo Express

Zmień
SegmentLekkie dostawcze / Furgonetki
Cena67 773 zł - 116 358 zł (aktualizacja: 2016-10-06)
Emisja CO2112 g/km - 140 g/km
Żużycie paliwa4,3 L/100km - 6,2 L/100km
 

Niedługo model Renault Scenic Xmod pojawi się na polskim rynku

null
© Renault
nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull

Jak poinformował nas generalny importer, model Renault Scenic Xmod oficjalnie wchodzi na polski rynek w połowie maja. Samochód miała już okazję zobaczyć szeroka publiczność z okazji niedawno zakończonych targów w Genewie.

Scenic Xmod powstał jako połączenie outdoorowego stylu crossovera ze starannie dopracowanym wnętrzem vana. Wóz posiada zwiększony prześwit i specjalne aluminiowe obręcze kół oraz wyrazisty design z typowymi dla crossovera elementami: specjalny przedni i tylny zderzak, ochronne listwy progowe czy chromowane relingi dachowe.

Wyrazisty przód auta, zgodny z nową stylistyką marki podkreślają dodatkowo światła z diodami LED do jazdy dziennej o unikalnym kształcie.

Miejsce kierowcy w Scenicu Xmod kojarzy się z prawdziwym kokpitem z unikalną środkową, nieruchomą konsolą i zespołem elementów sterowania.  Bezpośrednio w zasięgu ręki znajduje się pokrętło sterowania najnowszego systemu kontroli trakcji Extended Grip oraz wielokierunkowy joystick obsługi multimedialnego interfejsu.

Znaczną część deski rozdzielczej zajmuje multimedialny system łączności ze światem Renault R-Link z cyfrowym, dotykowym wyświetlaczem TFT (Thin Film Transistor).

W wyższej wersji wyposażenia Scenic Xmod jest dodatkowo wyposażony w kierownicę ze spłaszczeniem w dolnej części, aluminiowe pedały i gałkę dźwigni zmiany biegów oraz szereg nowych elementów wystroju wnętrza. Całość uzupełnia tapicerka z przeszyciami i pakiet tapicerki ze skóry łączonej z alkantarą.

Scenic Xmod jest pierwszym modelem z gamy Renault wyposażonym w najnowszy system Extended Grip. Wspomniany system kontroli trakcji jest nową generacją układu zapobiegającego poślizgowi kół. Zapewnia przyczepność w trudnych warunkach drogowych (śnieg, błoto, piasek), dającą poczucie pewności za kierownicą. Korzystając z umieszczonego na środkowej konsoli pokrętła, kierowca może ręcznie wybrać jeden z trzech trybów wspomagania.

W trybie "ekspert" system steruje układem hamulcowym, zostawiając przy tym kierowcy pełną kontrolę nad dozowaniem momentu obrotowego silnika. Tryb "drogowy" odpowiada standardowym ustawieniom zapobiegania poślizgowi kół. Włącza się automatycznie po przekroczeniu prędkości 40 km/h.

W trybie "grząskie podłoże" system optymalizuje dozowanie siły hamowania i momentu obrotowego silnika w zależności od przyczepności podłoża.

Scenic Xmod posiada wszystkie atuty, dzięki którym Scenic stał się wiodącym modelem w segmencie kompaktowych vanów. Bagażnik o objętości sięgającej 555 l zapewnia mu pod tym względem pozycję w ścisłej czołówce aut z tego segmentu.

Ponadto, w całej kabinie rozmieszczono szereg pomysłowych schowków o łącznej objętości ponad 71 litrów. Scenic Xmod oferuje też liczne możliwości prostej, szybkiej i praktycznej zmiany aranżacji wnętrza dzięki trzem tylnym niezależnym, składanym i wyjmowanym fotelom.

Renault Scenic Xmod będzie produkowany we francuskim zakładzie w Douai.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama

Najnowsze wiadomości - Renault Kangoo Express