/  /  /  /  / Nowe oblicze marki Renault
Renault Captur

Renault Captur

Zmień
SegmentTerenowo Rekreacyjne / Klasa Małe
Cena55 900 zł - 82 400 zł (aktualizacja: 2016-09-06)
Emisja CO295 g/km - 125 g/km
Żużycie paliwa3,6 L/100km - 5,5 L/100km
 

Nowe oblicze marki Renault

Renault|
null
© Renault
null

Nowa stylistyka marki Renault zwraca uwagę powiększonym, pionowo ustawionym logo z przodu, kontrastującym z czarną osłoną chłodnicy. Światła dzienne – w wielu modelach wykonane w technologii LED – dodają dynamizmu i nowoczesności.

Również z tyłu, umieszczone pośrodku płaszczyzny klapy logo jest doskonale widoczne. Charakterystyczna linia biegnie od dolnej krawędzi świateł tylnych, wznosząc się do tylnej szyby i eksponując logo producenta.

Aby zapewnić spójność stylistyczną modeli niezależnie od segmentu, do którego należą, zmieniono organizację dyrekcji ds. designu Renault. Obecnie współistnieją i ściśle ze sobą współpracują dwa biura stylistyczne: biuro zajmujące się designem zewnętrznym i drugie, pracujące nad stylistyką wnętrza.

Coraz większe możliwości personalizacji
Aby każdy klient mógł wyrazić swoją indywidualność, Renault oferuje coraz większe możliwości personalizacji swoich samochodów. Już na etapie projektowania pojazdów uwzględnia się liczne strefy nadwozia i kabiny przewidziane do personalizacji.

W Renault Captur jest na przykład możliwych do 200 kombinacji elementów zewnętrznych i 100 wewnętrznych. Tworzy się również atrakcyjne cenowo pakiety wyposażenia, ułatwiające wybór i zapewniające spójność estetyczną całego samochodu.

W zależności od modelu możliwa jest personalizacja elementów nadwozia, które mogą być chromowane lub kolorowe, dostępne są również naklejki dachowe, kolorowe obręcze kół oraz elementy wykończenia wnętrza wyróżniające się kolorem lub wzorem oraz różne wystroje wnętrza o kolorze deski rozdzielczej, dopasowanym do tapicerki i płatów drzwi.

Przykłady personalizacji modeli Captur, Clio IV oraz Twizy:
- oprócz wersji Life, Zen i Intens, Captur i nowe Clio oferują trzy różne linie stylistyczne do personalizacji. W modelu Captur są to pakiety Arizona, Azur i Manhattan, kojarzące się odpowiednio z ucieczką od codzienności, elegancją i miastem.
W nowym Clio klienci mogą wybrać dla swojego samochodu dodatki z trzech linii różniących się charakterem: Trendy, Sport lub  Elegant.
- również Twizy proponuje szeroką ofertę personalizacji. Klient może zmienić kolor dachu i bocznych drzwi (naklejki), obudowy lusterek bocznych i felg. Kolor obudowy siedzeń i listwy w desce rozdzielczej może być czarny lub biały.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama