/  /  /  / Partner of Promotion dla Renault i Dacia w krajach bałtyckich
Renault

Renault

Zmień
Historia marki Renault początek ma w roku 1898, kiedy to 20 letni Louis Renault wyprodukował w szopie, w miejscowości Billancourt swój pierwszy automobil. W roku następnym Louis, wraz ze swoim starszym bratem Marcelem zarejestrowali firmę Les Freres Renault- Bracia Renault- produkująca czterokołowe pojazdy, wyposażone w jednocylindrowe silniki oraz skrzynię biegów.
Dowiedz się więcej o marce
 

Partner of Promotion dla Renault i Dacia w krajach bałtyckich

Partner of Promotion|
null
© Renault
null

Agencja Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z Renault Polska. Od maja agencja odpowiada za koordynację działań PR marek Renault oraz Dacia w krajach bałtyckich.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Renault Polska, przedstawiciel Renault S.A.S., czyli jednego z największych producentów samochodów na świecie, powierzył agencji Partner of Promotion prowadzenie działań PR na rzecz marek Renault oraz Dacia na Litwie, Łotwie oraz w Estonii.

Celem działań jest zapewnianie stałych relacji z mediami oraz koordynacja wydarzeń specjalnych organizowanych przez Renault Polska na lokalnych rynkach.

Jest to kolejny projekt agencji prowadzony zagranicą. Od kilku lat Partner of Promotion rozwija swoje działania także na rynkach wschodnich. W roku ubiegłym otworzono lokalne biuro firmy w Moskwie, które będzie odpowiadać za koordynację części działań w krajach bałtyckich.

Partner of Promotion jest również współtwórcą sieci agencji CEEPR-net, która od 2006 roku zrzesza agencje PR Europy Środkowo-Wschodniej.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama