/  /  /  / Niezawodność modeli Renault wyróżniona
Renault

Renault

Zmień
Historia marki Renault początek ma w roku 1898, kiedy to 20 letni Louis Renault wyprodukował w szopie, w miejscowości Billancourt swój pierwszy automobil. W roku następnym Louis, wraz ze swoim starszym bratem Marcelem zarejestrowali firmę Les Freres Renault- Bracia Renault- produkująca czterokołowe pojazdy, wyposażone w jednocylindrowe silniki oraz skrzynię biegów.
Dowiedz się więcej o marce
 

Niezawodność modeli Renault wyróżniona

Renault|
null
© Renault
null

W lutowym numerze magazyn Automobile opublikował ranking 100 najbardziej niezawodnych samochodów spośród ponad 100 modeli 25 marek.

Już w maju zeszłego roku w raporcie Pannenstatistik niemieckiego automobilklubu ADAC oceniono Renault Twingo i Megane jako doskonałe na podstawie produkcji Renault z czterech ostatnich lat.

Czołowa setka w rankingu niezawodności magazynu Automobile potwierdza ten trend i podczas gdy Twingo ponownie uplasowało się na podium, oferując poziom niezawodności określony jako „nadzwyczajny”, to Megane i Megane Coupe nie pozostają w tyle i stają również na czele swoich kategorii.

Stworzone z myślą o jakości modele Scenic, Grand Scenic, Laguna oraz Laguna Coupe zajęły drugie miejsce w swoich segmentach.

Będący pierwszą oznaką zmiany w jakości, zapoczątkowaną w 2005 roku, model Renault Clio III zajął również miejsce w pierwszej trójce.

Niezawodność stanowi obecnie mocną stronę Renault: wszystkie modele zajmują pierwsze miejsca na podium pod względem jakości w niezależnych badaniach i ankietach przeprowadzanych wśród klientów lub przedstawicieli prasy w wielu krajach.

Wyniki te są owocem prac nad podniesieniem jakości w spółce Renault, zapoczątkowanych w ostatnich latach. Prace te prowadzone są globalnie, w każdej fabryce, w każdym kraju.

Wszędzie na świecie zakłady produkcyjne koncernu wdrażają te same standardy. Ścisła implementacja systemu produkcji Renault (SPR) pozwala na realizację wymagań w zakresie jakości na szeroką skalę i w wielu różnych modelach.

Spółka Renault podjęła wyzwanie polegające na ciągłym ulepszaniu swoich produktów. Niezawodność oraz solidność projektu i wykonania charakteryzują każdy samochód tej marki.

Renault czynnie stara się, aby ta nieodłączna cecha stała się widoczna dla klientów i przyniosła im korzyści. Atrakcyjność nowego Clio (na zdjęciu) stanowi pierwszy dowód takiej polityki spółki.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama