/  /  /  / Akcja serwisowa dla Kangoo
Renault

Renault

Zmień
Historia marki Renault początek ma w roku 1898, kiedy to 20 letni Louis Renault wyprodukował w szopie, w miejscowości Billancourt swój pierwszy automobil. W roku następnym Louis, wraz ze swoim starszym bratem Marcelem zarejestrowali firmę Les Freres Renault- Bracia Renault- produkująca czterokołowe pojazdy, wyposażone w jednocylindrowe silniki oraz skrzynię biegów.
Dowiedz się więcej o marce
 

Akcja serwisowa dla Kangoo

UOKIK|

Jak poinformowała firma Renault Polska, wybrane egzemplarze modelu Renault Kangoo II mogą ewentualnie mieć usterkę fabryczną i w związku z tym zdecydowano się na ogłoszenie w naszym kraju prewencyjnej akcji serwisowej.

Według informacji przekazanej do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przez firmę Renault Polska, wybrane egzemplarze modelu Renault Kangoo II (auta wyprodukowane do 1 marca 2010 i wyposażone w fotele przednie typu GSFE 2W i 4W, GSFE Poczta, Parere lub Innovant) mogą potencjalnie mieć usterkę.

Ewentualna usterka może polegać na tym, że w momencie gwałtownego hamowania lub zderzenia pojazdu śruba mocująca pas bezpieczeństwa fotela przedniego może samoistnie się odkręcić.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 3 351 samochodów marki Renault Kangoo II (lista numerów VIN patrz tutaj).

Generalny importer poinformuje właścicieli samochodów listem poleconym o sytuacji i konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego, w celu dokonania sprawdzenia auta i wymiany śruby mocującej pas bezpieczeństwa fotela przedniego, jeśli zajdzie taka potrzeba.

Bliższych informacji związanych z kampanią serwisową udziela Renault Polska (adres: ul. Marynarska 13, 02-674 Warszawa; tel. 22 541 10 00/02, faks 22 541 10 01; www.renault.com.pl, e-mail: kontakt.klient@renault.com.pl, infolinia: 22 575 99 99).
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama