/  /  /  /  / Klienci o nowych pojazdach ciężarowych Renault Trucks
Renault Trucks Maxity

Renault Trucks Maxity

Zmień
SegmentŚrednie dostawcze / Podwozie
Cena111 082 zł - 111 082 zł (aktualizacja: 2010-01-05)
Emisja CO2242 g/km
Żużycie paliwa8,8 L/100km
 

Klienci o nowych pojazdach ciężarowych Renault Trucks

RT|
null
© Renault Trucks
null

50 samochodów z nowej gamy Renault Trucks, której rynkowa premiera odbyła się w czerwcu, równocześnie przechodziło testy eksploatacyjne z udziałem klientów. Pojazdy te pokonały łączny dystans 2 000 000 km w rzeczywistych warunkach eksploatacji, na drogach publicznych i placach budów.

Ich użytkownicy podzielili się swoimi pierwszymi wrażeniami na temat właściwości jezdnych, osiągów i wnętrza kabiny tych samochodów.

Jak podkreśla marka Renault Trucks, pierwsze reakcje po zajęciu miejsca za kierownicą są niezwykle pozytywne. Kilku kierowców zwraca uwagę na „niezwykle precyzyjne, bezpośrednie i przyjemne prowadzenie”, charakteryzując pojazd jako taki, do którego „łatwo się jest przyzwyczaić”.

"Moje pierwsze wrażenia są naprawdę bardzo dobre. Podczas testowania przekonałem się, jak łatwo się nim kieruje - stwierdził Christian Sollner z niemieckiej firmy transportowej Sollner Logistic GmbH & Co.

"Czujesz się dobrze za kierownicą - wtóruje mu Franck Hurtel, jeden ze 100 kierowców Transports Jacot, firmy mającej swoją bazę niedaleko Amiens we Francji.

W kwestii zaś osiągów wielu kierowców testowych zwracało uwagę na korzystną ekonomikę paliwową. "Jesteśmy bardzo zadowoleni z treści raportów dotyczących zużycia paliwa - stwierdza holenderski międzynarodowy przewoźnik drogowy Johan Hengst.
 
Entuzjastyczne są również opinie na temat solidności pojazdów: "Te nowe pojazdy ciężarowe sprawiają wrażenie niezwykle solidnych i niezawodnych - podsumowuje Jochem Leemans, kierowca w holenderskiej firmie dystrybucyjnej R. Nagel B.V.

Pochwały nie ominęły także wnętrza kabiny: "Poziom komfortu w kabinie ma ogromne znaczenie - wyjaśnia Franck Hurtel z Transports Jacot. Jest to szczególnie ważna cecha, ponieważ, jak dodaje Christian Sollnerm z Sollner Logistic GmbH & Co: "Tym, co tak naprawdę liczy się w transporcie dalekobieżnym, jest przestronność wnętrza kabiny i możliwość przyjęcia idealnej pozycji za kierownicą".

Zdaniem Luisa Ventury, portugalskiego użytkownika pilotażowego z Transportes Joao Amaral, firmy specjalizującej się w międzynarodowym transporcie produktów chemicznych i dostawach dla przemysłu motoryzacyjnego: "Wnętrza kabin nowych pojazdów ciężarowych są wyjątkowo ciche podczas jazdy".

Jochem Leemans, kierowca w R. Nagel B.V., dodaje: "Bardzo często, gdy rozmawiam przez telefon za pośrednictwem zestawu głośnomówiącego, rozmówcy pytają mnie, czy jadę, czy może zatrzymałem się, ponieważ nie słychać absolutnie żadnego szumu. Wyciszenie kabiny jest perfekcyjne!"

"Ten pojazd ciężarowy wyróżnia się z tłumu! - podkreśla holenderski przewoźnik Johan Hengst.

"Jest fantastyczny, śmiały w kształcie i nowoczesny - konkluduje Luis Ventura z Transportes Joao Amaral.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama

Najnowsze wiadomości - Renault Trucks Maxity