/  /  /  /  / Grupa Volvo: Zmiany w europejskiej sieci serwisowej aut ciężarowych
Renault Trucks Master

Renault Trucks Master

Zmień
SegmentŚrednie dostawcze / Podwozie
Cena106 100 zł - 119 400 zł (aktualizacja: 2010-01-05)
Emisja CO2232 g/km - 248 g/km
Żużycie paliwa8,8 L/100km - 9,1 L/100km
 

Grupa Volvo: Zmiany w europejskiej sieci serwisowej aut ciężarowych

Volvo Trucks|
null
© Volvo Trucks
null

Pod koniec ubiegłego roku Grupa Volvo przeprowadziła przegląd sieci handlowych i serwisowych Volvo Trucks i Renault Trucks w Europie z myślą o podniesieniu jakości obsługi klientów i zwiększeniu gęstości tych sieci w poszczególnych krajach.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Dotychczasowa struktura sieci serwisowej w Europe obejmowała dwie odrębne organizacje: Volvo Trucks oraz Renault Trucks. W krajach, w których każda z tych sieci zajmuje ugruntowaną pozycję rynkową, stan ten zostanie utrzymany.

W przypadku innych rynków, na których jedna bądź żadna ze wspomnianych marek nie ma wystarczająco ugruntowanej pozycji, Grupa Volvo upatruje większe szanse w integracji obydwu sieci serwisowych. Dzięki temu w ramach pojedynczej, silniejszej organizacji klienci zyskają dostęp do bardziej rozwiniętej sieci i szerszej oferty produktów.

W rezultacie wprowadzonych zmian w Polsce zostaną częściowo utrzymane odrębne sieci handlowe i serwisowe Volvo Trucks i Renault Trucks, zarządzane przez osobne organizacje rynkowe: Volvo Truck Center Polska i Renault Trucks Polska, pod kierownictwem dyrektorów zarządzających, odpowiednio: Małgorzaty Kulis i Philippe'a Gorjux.

W celu zapewnienia klientom maksymalnie bliskiego dostępu do serwisu w niektórych regionach Polski funkcjonować będą również stacje obsługi wspólne dla obydwu marek.  

Pierwszy taki punkt zostanie już wkrótce uruchomiony w Volvo Truck Center w Młochowie.

"Sieć handlowa i serwisowa ma ogromne znaczenie dla zapewnienia najwyższego poziomu obsługi klientów - zapewnia Tom Jorning, dyrektor zarządzający Rynku Europy Środkowo-Wschodniej w Volvo Group Trucks. "Mamy ambitne plany dotyczące dalszego, pomyślnego rozwoju obydwu marek i cieszymy się, że będziemy mogli połączyć swoje siły w celu oferowania szerszego zakresu produktów i usług".

W odniesieniu do wszystkich pozostałych krajów Rynku Europy Środkowo-Wschodniej podjęto decyzję o scaleniu struktur Volvo Trucks i Renault Trucks w jedną, zintegrowaną sieć serwisową.

Konsekwencją tej decyzji jest także połączenie w każdym z tych krajów centrali Volvo Trucks i Renault Trucks w jedną strukturę organizacyjną przy jednoczesnym zachowaniu odrębnych dla każdej marki zespołów handlowych.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama

Najnowsze wiadomości - Renault Trucks Master