/  /  /  / Kampania Peugeot 208 GTi w nowych mediach
Peugeot

Peugeot

Zmień
Historia rodziny Peugeot sięga korzeniami XV wieku, kiedy to zamieszkiwała ona tereny południowej Francji. W 1810 roku należący do rodziny Peugeot młyn przekształcony został przez braci Jean-Pierre oraz Jean-Frederic w odlewnię stali i zakład produkcji pił taśmowych, pod szyldem Peugeot Freres (Bracia Peugeot). W roku 1858 marka Peugeot została zarejestrowana, zajmowała się wówczas produkcją rozmaitych urządzeń użytku domowego jak maszyny do szycia, czy młynki do kawy.
Dowiedz się więcej o marce
 

Kampania Peugeot 208 GTi w nowych mediach

Havas Worldwide Warsaw|
null
© Peugeot
null

Trwającej kampanii nowego Peugeot 208 GTi towarzyszy dedykowana strona WWW poświęcona modelowi oraz jego historii. Wykonana w technologii html5 ze wsparciem urządzeń mobilnych jest autorską koncepcją zespołu digital w agencji Havas Worldwide Warsaw.

Strona została całościowo przygotowana w Polsce w oparciu o pomysł zespołu specjalistów odpowiadających za kompetencję digital w Havas Worldwide Warsaw, który przygotował koncepcję, projekty graficzne i zajął się jej produkcją. Opierająca się na user experience charakteryzuje się najwyższym poziomem designu i dbałością o detale - zapewniają twórcy.

Platforma WWW prezentuje najnowszy model we wszystkich wersjach kolorystycznych, umożliwia zmianę tła otoczenia samochodu, a także wsłuchanie się w odgłos silnika najnowszego modelu Peugeot.

Zainteresowane osoby mogą poznać historię modelu GTi oraz umówić się na jazdy testowe autem.

Kampania w nowych mediach towarzyszy komunikacji ATL oraz dedykowanym eventom skierowanym do konsumentów.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama