/  /  /  / Doskonały początek roku dla Peugeot w Polsce
Peugeot

Peugeot

Zmień
Historia rodziny Peugeot sięga korzeniami XV wieku, kiedy to zamieszkiwała ona tereny południowej Francji. W 1810 roku należący do rodziny Peugeot młyn przekształcony został przez braci Jean-Pierre oraz Jean-Frederic w odlewnię stali i zakład produkcji pił taśmowych, pod szyldem Peugeot Freres (Bracia Peugeot). W roku 1858 marka Peugeot została zarejestrowana, zajmowała się wówczas produkcją rozmaitych urządzeń użytku domowego jak maszyny do szycia, czy młynki do kawy.
Dowiedz się więcej o marce
 

Doskonały początek roku dla Peugeot w Polsce

Peugeot Polska|
null
© Peugeot
null

Dzięki sukcesowi rynkowemu Peugeot 208 oraz efektywnym działaniom w zakresie sprzedaży do firm, firma Peugeot Polska rozpoczyna 2013 rok od rekordowego wyniku sprzedaży.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
W styczniu Peugeot sprzedał w Polsce 1 953 samochodów, odnotowując 6,54% udziału rynkowego i tym samym zajmując czwartą pozycję w rankingu najlepiej sprzedających się marek w Polsce.

W segmencie samochodów dostawczych marka uplasowała się na pozycji lidera z wynikiem 835 zarejestrowanych pojazdów i udziałem rynkowym na poziomie 24,14%. "To jeden z najlepszych wyników handlowych Peugeot w 20-letniej historii marki w Polsce - podkreśla generalny importer.

Ten niewątpliwy sukces handlowy marki związany jest przede wszystkim z rosnącą popularnością wprowadzonego na rynek w maju Peugeot 208. W styczniu tego roku zebrano 535 zamówień, co jest najlepszym wynikiem w historii tego modelu w Polsce.

208-ka to najpopularniejszy obecnie przedstawiciel rodziny Peugeot wśród oferowanych na rynku samochodów osobowych.

Peugeot 208 liderem segmentu w grudniu

Bardzo obiecująco zapowiada się również debiut rynkowy Peugeot 301. W styczniu, a więc jeszcze przed rozpoczęciem kampanii promującej nowy model w mediach, zamówiono w salonach dealerskich aż 255 takich aut.

Kolejnym kluczowym elementem, który złożył się na rekordowy wynik sprzedaży w minionym miesiącu, była realizacja pierwszej dostawy samochodów dla Poczty Polskiej, w ramach kontraktu na łączną liczbę 1 228 aut dostawczych (modeli Partner i Boxer).

W styczniu dostarczono ponad 500 aut z tej puli.

Mówi Guillaume Ducrest, dyrektor Peugeot Polska: "208 na dobre zadomowił się na polskim rynku i godnie kontynuuje tradycje swoich poprzedników z legendarnej linii „2”. W najbliższym czasie w sprzedaży pojawi się wyjątkowa odmiana tego modelu (sportowe GTi), co z pewnością przyciągnie zainteresowanie nowych klientów lubiących bardziej dynamiczną jazdę".

"Jeśli chodzi o nowego przedstawiciela rodziny Peugeot, czyli 301-kę, to produkt doskonale wpisujący się w polskie realia. Jesteśmy przekonani o jego wysokim potencjale handlowym, szczególnie że kampania promująca dopiero się rozpoczęła, więc zainteresowanie klientów tym modelem naturalnie wzrośnie - zapowiada menadżer.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama