/  /  /  /  / Nowy Peugeot Partner Tepee z bliska
Peugeot Bipper

Peugeot Bipper

Zmień
SegmentLekkie dostawcze / Van
Cena56 887 zł - 56 887 zł (aktualizacja: 2016-02-01)
Emisja CO2123 g/km
Żużycie paliwa4,6 L/100km
 

Nowy Peugeot Partner Tepee z bliska

Peugeot|
null
© Peugeot
nullnullnullnullnullnull

Nowy Peugeot Partner Tepee został poddany ewolucji stylistycznej, otrzymując nowe akcenty wspólne dla całej gamy marki. Jednocześnie w modelu tym wprowadzono najnowsze rozwiązania techniczne dotyczące zarówno silników, jak i wyposażenia.

Obok przeprojektowanej maski wraz z nowym logo Peugeot, Partnera Tepee łatwo poznać dzięki światłom do jazdy dziennej, które po raz pierwszy w segmencie kombivanów dostępne są w wersji LED. Uwagę zwracają też światła przeciwmgielne z funkcją statycznego doświetlania kierunkowego oraz m.in. liczne elementy pokryte chromem i nowe tylne lampy z czarnymi wkładami.

Partner Tepee w nowym stylu, zgodnym z innymi modelami marki Peugeot, może być ciekawą alternatywą dla nabywców tradycyjnych, komfortowych sedanów.

Zmiany dotyczyły także wnętrza samochodu, które między innymi dzięki nowym materiałom wykończeniowym zyskało jeszcze bardziej przyjazne oblicze.

Nowy Peugeot Partner oferta modelowa z cennikiem

Nowemu stylowi towarzyszą nowe rozwiązania techniczne, niemniej nie należy zapominać o wszystkich dotychczasowych zaletach, które przyczyniły się do sukcesu Partnera Tepee: wyjątkowej przestrzeni, modularnym wnętrzu, wzorowym zachowaniu na drodze oraz o wersji Outdoor, przeznaczonej szczególnie dla osób prowadzących aktywny tryb życia.

Pojemne wnętrze
Przestrzeń pasażerska jest ogromna, a jej modułowa aranżacja wciąż stanowi wzór dla konkurencji. Wystarczy wspomnieć, że Partner Tepee oferuje do siedmiu osobnych foteli, które można pochylać, składać, a także łatwo wyjmować z samochodu. Wygodę podróżowania zapewniają pasażerom komfortowe fotele, duża ilość miejsca (od siedziska do dachu: 1,02 m, między przednimi oparciami a tylną kanapą: 245 mm), a także możliwość korzystania z licznych schowków (otwartych i zamykanych) o łącznej pojemności 76 litrów.

Obszerny bagażnik ma pojemność 505 dm3 (norma VDA, mierzone do wysokości półki). Po wyjęciu tylnych foteli rośnie ona do 3000 litrów.

Komfort i wygodę podróżowania Partnerem Tepee podkreślają również elementy wyposażenia dodatkowego: dwustrefowa klimatyzacja, tylne czujniki parkowania, automatyczne wycieraczki, automatyczne sterowanie włączaniem i wyłączaniem świateł, zestaw Bluetooth do bezdotykowej obsługi telefonu, zestaw multimedialny z nawigacją WIP Nav i wiele innych.

Dach Zenith robi różnicę
Oferowany jako wyposażenie dodatkowe dach Zenith zapewnia lepsze doświetlenie wnętrza oraz dostępność większej liczby schowków: 4 duże okna dachowe i prawie 80 litrów dodatkowej przestrzeni na drobiazgi na poddachowej półce poprzecznej oraz w poddachowym schowku nad powierzchnią bagażnika, do którego dostęp jest możliwy zarówno z wnętrza, jak i z zewnątrz, po otwarciu klapy bagażnika. W poddachowej półce znajdują się 3 dodatkowe wyloty powietrza skierowane na miejsca zajmowane przez osoby podróżujące z tyłu, co dodatkowo poprawia komfort termiczny.

Technologia
Do napędu nowego Partnera przeznaczonych jest siedem nowoczesnych silników zgodnych z normą Euro V (w tym 5 silników Diesla). Wprowadzenie do oferty jednostki e-HDi z technologią mikrohybrydową (z systemem Stop & Start nowej generacji) pozwoliło Partnerowi uzyskać rekordowo niskie wyniki, jeśli chodzi emisję CO2:
- 1.6 VTi 72 kW (98 KM) z 5-biegową mechaniczną skrzynią biegów; emisja CO2: 164 g/km,
- 1.6 VTi 88 kW (120 KM) z 5-biegową mechaniczną skrzynią biegów; emisja CO2: 169 g/km,
- 1.6 HDi 55 kW (75 KM) z 5-biegową mechaniczną skrzynią biegów; emisja CO2: 135 g/km,
- 1.6 HDi 68 kW (92 KM) z 5-biegową mechaniczną skrzynią biegów; emisja CO2: 135 g/km,
- 1.6 e-HDi 68 kW (92 KM) z 5-biegową mechaniczną skrzynią biegów; emisja CO2: 129 g/km,
- 1.6 e-HDi 68 kW (92 KM) ze zautomatyzowaną 6-biegową mechaniczną skrzynią biegów; emisja CO2: 125 g/km (rekordowy wynik w segmencie); średnie zużycie paliwa: 4,8 l/100 km,
- 1.6 HDi 84 kW (115 KM) z 5-biegową mechaniczną skrzynią biegów; emisja CO2: 139 g/km.

Technologia e-HDi z systemem Stop & Start nowej generacji dzięki szybkiej, cichej i skutecznej pracy, pozwala wydłużyć fazy uśpienia silnika w czasie, gdy samochód się zatrzymuje, i w ten sposób nie tylko ograniczyć emisję spalin, ale także zapewnić ciszę we wnętrzu samochodu.

Przyjemność bezpiecznej jazdy
Zawieszenie samochodu (kolumny pseudo-McPherson z przodu, belka skrętna z tyłu) jest bardzo skuteczne, dzięki wysokiej sztywności nadwozia Partnera Tepee. Zapewnieniu bezpieczeństwa biernego służą trzy kierunkowe rozprowadzania sił zderzenia w nadwoziu, a we wnętrzu do 6 poduszek powietrznych. Wysoki poziom bezpieczeństwa czynnego zapewnia między innymi system ESP. Standardowym wyposażeniem jest z kolei system ABS współpracujący z tarczami hamulcowymi o dużej średnicy: z przodu zamontowano wentylowane tarcze o wymiarach 283 × 26 mm, a z tyłu tarcze pełne o wymiarach 268 × 12 mm.

Lepsza przyczepność kół dzięki systemowi Grip Control
Poruszanie się po nawierzchniach o obniżonej przyczepności będzie dużo łatwiejsze przy wsparciu systemu Grip Control, poprawiającego trakcję napędzanych kół. Za pomocą umieszczonego na desce rozdzielczej pokrętła kierowca wybiera jeden z czterech trybów w zależności od warunków jazdy: piasek, śnieg, błoto lub standard. W zestawie są również opony błotno-śniegowe. Grip Control daje kierowcy więcej swobody w każdych warunkach drogowych, pozwalając niejednokrotnie dojechać tam, gdzie samochodem z tradycyjnym napędem na jedną oś byłoby to niemożliwe.

Wersja Outdoor dla tych, którzy lubią przygody
Dla entuzjastów jazdy poza utartymi szlakami opracowano wersję Partner Tepee Outdoor, która oprócz stylu podkreślającego takie przeznaczenie auta, oferuje specjalnie dostrojone zawieszenie i koła nadające się do jazdy nie tylko po zwykłych drogach.

Samochód łatwo odróżnić po elementach zewnętrznych, takich jak osłona wlotu powietrza z czterema poprzeczkami w kolorze szarego aluminium, czarne listwy boczne, a także osłony progów i inne malowane na czarno elementy dolnej partii nadwozia, wszystkie podkreślające charakter wersji Outdoor. Nadwozie pozostało nowoczesne i eleganckie, gdyż zachowano chromowane elementy wokół wlotu powietrza oraz chromowane gniazda świateł przeciwmgielnych, a także dzięki nowym światłom do jazdy dziennej wykonanym w technice LED, które w wersji Partner Tepee Outdoor są wyposażeniem standardowym.

Jeśli chodzi o własności terenowe, to służyć im będzie podniesienie prześwitu o 10 mm i zmieniony rozmiar opon (205/65 R15). W terenie przyda się także osłona podsilnikowa chroniąca najwrażliwszą część podwozia przed niewielkimi uderzeniami oraz zapobiegająca uszkodzeniom powodowanym przez kamienie w czasie jazdy po nieutwardzonej nawierzchni.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama

Najnowsze wiadomości - Peugeot Bipper