/  /  /  / Nowy PR manager w Peugeot Polska
Peugeot

Peugeot

Zmień
Historia rodziny Peugeot sięga korzeniami XV wieku, kiedy to zamieszkiwała ona tereny południowej Francji. W 1810 roku należący do rodziny Peugeot młyn przekształcony został przez braci Jean-Pierre oraz Jean-Frederic w odlewnię stali i zakład produkcji pił taśmowych, pod szyldem Peugeot Freres (Bracia Peugeot). W roku 1858 marka Peugeot została zarejestrowana, zajmowała się wówczas produkcją rozmaitych urządzeń użytku domowego jak maszyny do szycia, czy młynki do kawy.
Dowiedz się więcej o marce
 

Nowy PR manager w Peugeot Polska

Peugeot Polska|
null
null

Z dniem 1 lipca stanowisko PR managera w Peugeot Polska obejmie Tomasz Mucha. Wcześniej na tym stanowisku pracowała Dorota Pajączkowska.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Tomasz Mucha związany jest z Grupą PSA od prawie 9 lat. Przez ostatnie 4,5 roku pełnił obowiązki szefa ds. szkoleń i metod handlowych dla marek Peugeot i Citroen. Wcześniej pracował 4 lata na stanowisku szefa strefy ds. handlowych w Citroen Polska.

Tomasz Mucha jest absolwentem filologii romańskiej Akademii Pedagogicznej w Krakowie oraz finansów i bankowości Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Po studiach rozpoczął pracę w ramach koncernu Kraft, by następnie związać się z Grupą PSA.

Nadchodzi Peugeot 308 nowej generacji

Tomasz Mucha zastąpi na stanowisku PR managera Dorotę Pajączkowską, która po 16 latach pracy dla marki postanowiła podjąć nowe wyzwania poza strukturami koncernu PSA.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama