/  /  /  / Już działa nowy salon Peugeot w Katowicach
Peugeot

Peugeot

Zmień
Historia rodziny Peugeot sięga korzeniami XV wieku, kiedy to zamieszkiwała ona tereny południowej Francji. W 1810 roku należący do rodziny Peugeot młyn przekształcony został przez braci Jean-Pierre oraz Jean-Frederic w odlewnię stali i zakład produkcji pił taśmowych, pod szyldem Peugeot Freres (Bracia Peugeot). W roku 1858 marka Peugeot została zarejestrowana, zajmowała się wówczas produkcją rozmaitych urządzeń użytku domowego jak maszyny do szycia, czy młynki do kawy.
Dowiedz się więcej o marce
 

Już działa nowy salon Peugeot w Katowicach

Peugeot Polska|
null
© Peugeot
null

W kwietniu do sieci autoryzowanych dystrybutorów marki Peugeot w Polsce dołączył nowy obiekt dealerski Grupy Pietrzak w Katowicach. Koncesja usytuowana jest przy ulicy Bocheńskiego 100.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Obiekt o powierzchni 3 500 m2, w którym znajduje się 7 stanowisk handlowych, 18 samochodów ekspozycyjnych, 11 stanowisk mechanicznych oraz 40 miejsc parkingowych dla klientów, obsługuje każdego dnia kilkudziesięciu klientów salonu oraz serwisu.

Specjaliści na stanowiskach obsługi klientów samochodów nowych, samochodów używanych oraz klientów flotowych zapewniają najwyższą jakość obsługi.

Nowy obiekt Peugeot spełnia standardy Peugeot tzw. BlueBox: salonu o podstawie prostokąta o barwie przypisanej marce Peugeot, salonu dedykowanego klientom biznesowym w ramach programu Peugeot Professional.

Marka Pietrzak powstała w 1994 roku. Dzisiaj grupa, jaką tworzy Pietrzak, składa się z pięciu obiektów, w których prowadzone są autoryzowane punkty sprzedaży i serwisu kilku marek.

Mówi Bogdan Pietrzak, prezes zarządu Grupy Pietrzak: "Najlepsze wyniki sprzedaży oraz zaufanie klientów, jakim darzą naszą firmę, motywują nas do ciągłego rozwoju. Wieloletnie doświadczenie, jakie zdobyliśmy przy tworzeniu kolejnych obiektów, pozwala nam na konsekwentną realizację założonej strategii, a sposób, w jaki zarządzamy naszymi placówkami, doceniany jest przez centrale marek, z którymi współpracujemy".
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama