/  /  /  /  / Czekając na premierę Peugeot 301
Peugeot 301

Peugeot 301

Zmień
SegmentGrupa podstawowa / Klasa Niższa Średnia
Cena41 900 zł - 62 500 zł (aktualizacja: 2016-05-04)
Emisja CO298 g/km - 168 g/km
Żużycie paliwa3,8 L/100km - 7,3 L/100km
 

Czekając na premierę Peugeot 301

Peugeot|
null
© Peugeot
nullnull

Projekt "Route 301" rozpoczął się 1 listopada podczas salonu samochodowego w Stambule. Na trasie o długości ponad 10 000 kilometrów, prowadzącej przez trzy kontynenty kampania promuje model 301, czyli nowego, przystępnego cenowo sedana, stanowiącego ważne ogniwo w strategii globalizacji marki Peugeot.

Trasa wyprawy, organizowanej w ścisłej współpracy z importerami z 17 krajów, będzie przebiegać przez Europę Środkowo-Wschodnią oraz państwa Maghrebu i obejmie dwa główne szlaki: północny, ze Stambułu do Moskwy oraz południowy, ze Stambułu do Casablanki.

Pomysłodawcom "Route 301" przyświecały dwa jasno określone cele:
- poszerzanie świadomości na temat nowego modelu i budowanie jego reputacji poprzez zaproszenie wybranych osób do przemierzenia własnego kraju za kierownicą nowego 301,
- zorganizowanie zakrojonego na szeroką skalę testu Peugeot 301, który da liderom opinii możliwość poznania i oceny walorów jezdnych, komfortu podróżowania, przestronności, wytrzymałości i niezawodności na drogach krajów, w których już za kilka miesięcy nowy model pojawi się w sprzedaży.

Akcja będzie trwała niemal cały miesiąc i zostanie przeprowadzona na drogach biegnących z Rosji aż po granice Sahary.

"Route 301" w liczbach:
- 3 nowe modele Peugeot 301 przypadające na każdą z obu tras
- 2 szlaki: ze Stambułu do Moskwy oraz ze Stambułu do Casablanki
- 17 państw
- 35 etapów
- 70 kierowców
- ponad 10 000 kilometrów
- możliwość śledzenia przebiegu projektu online (route301.peugeot.com)

Polski odcinek trasy będzie przebiegał przez Kraków, Częstochowę, Warszawę i Lublin. Przystanek w Warszawie będzie najdłuższy, a oficjalna zmiana ekipy prowadzącej 301 odbędzie się 15 listopada około godziny 17.00 w salonie Oddziału Peugeot Polska przy ul. Radzymińskiej 112.

Kierowcy z Polski biorący udział w przedsięwzięciu zostali wyłonieni spośród fanów marki Peugeot. Znalazła się wśród nich także znana blogerka Segritta, która w maju uczestniczyła w akcji promującej model 208.

Mówi Guillaume Couzy, dyrektor marketingu i komunikacji Peugeot: "Route 301 to oryginalny projekt angażujący różne społeczności, a jednocześnie zwracający uwagę na doświadczenie Peugeot w konstruowaniu trójbryłowych rodzinnych sedanów, które w sumie sprzedały się na całym świecie w liczbie 17 mln egzemplarzy. Trasy przejazdu zespołów odzwierciedlają grupę docelowych rynków zbytu nowego 301, natomiast liderzy opinii przyczynią się do ugruntowania jego pozycji rynkowej, co jest ważnym aspektem naszej strategii globalizacji marki".

Międzynarodowy rozwój Peugeot najlepiej odzwierciedla fakt, iż sprzedaż marki na rynkach poza Europą Zachodnią wzrosła z 36% w 2005 roku do 48% całkowitej sprzedaży globalnej w roku 2011.

Na najważniejszych wschodzących rynkach zbytu Peugeot w Chinach, Ameryce Łacińskiej i Rosji szczególne znaczenie w kontekście dalszego rozwoju mają modele 408, 508, 308 sedan, a wkrótce dołączy do nich 208.

Teraz przyszedł czas na rozszerzenie międzynarodowej oferty Peugeot o model 301. Ten trójbryłowy, stylowy i przystępny cenowo sedan o długości 4,44 m został zaprojektowany z myślą o nowych klientach, którzy kupują swój pierwszy samochód i którzy cenią styl, komfort, nowoczesność oraz niezawodność.

Model 301, produkowany w Vigo w Hiszpanii, a w późniejszym terminie w Wuhan w Chinach, wejdzie do sprzedaży w najbliższych miesiącach i będzie oferowany w Turcji, Europie Środkowej i Wschodniej, Rosji, na Ukrainie, w państwach Maghrebu, na Bliskim Wschodzie, w Afryce, Ameryce Łacińskiej, a następnie także w Chinach.

W pierwszym pełnym roku sprzedaży Peugeot planuje sprzedać na całym świecie około 150 000 egzemplarzy tego modelu.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama