/  /  / 301
Peugeot 301

Peugeot 301

Zmień
SegmentGrupa podstawowa / Klasa Niższa Średnia
Cena41 900 zł - 62 500 zł (aktualizacja: 2016-05-04)
Emisja CO298 g/km - 168 g/km
Żużycie paliwa3,8 L/100km - 7,3 L/100km
 
Peugeot 301 - 2013
© IBRM Samar
Peugeot 301 - 2013Peugeot 301 - 2013Peugeot 301 - 2013Peugeot 301 - 2013Peugeot 301 - 2013Peugeot 301 - 2013Peugeot 301 - 2013Peugeot 301 - 2013Peugeot 301 - 2013Peugeot 301 - 2013Peugeot 301 - 2013Peugeot 301 - 2013Peugeot 301 - 2013Peugeot 301 - 2013Peugeot 301 - 2013
Peugeot 301 oraz jego brat bliźniak Citroen C-Elysee to modele globalne, które koncern PSA chce oferować głównie na rynkach rozwijających się. Polska również została do nich zaliczona. Samochody cechuje bardzo duża funkcjonalność i bardzo konkurencyjna cena. Dobre wyposażenie standardowe i ogromny bagażnik to tylko niektóre z zalet pojazdów.

Dzięki nadwoziu o długości 4,44 m, nowe modele oferują obszerną kabinę pasażerską, wyprzedzając pod względem przestronności konkurencję z segmentu. Producent szczyci się rekordową przestrzenią dla pasażerów tylnego rzędu foteli pod względem ilości miejsca na nogi (121 mm). Funkcjonalny bagażnik ma pojemność 506 litrów.

Wyposażenie standardowe obejmuje m.in.:  systemy ESP i ABS, cztery poduszki powietrzne, układ wspomagania awaryjnego hamowania oraz elektrykę szyb przednich. Ponadto 301 w wyposażeniu opcjonalnym oferuje również szereg nowoczesnych rozwiązań, odpowiadających za łatwe i wygodne użytkowanie samochodu, jak m.in. klimatyzacja, zestaw audio MP3 z portem USB oraz możliwością podłączenia zestawu głośnomówiącego Bluetooth, system zdalnego otwierania pokrywy bagażnika czy system wspomagania parkowania tyłem.

Jako symbol nowoczesności, zarówno Peugeot 301 jak i Citroen C-Elysee, zostają drugimi, po modelu 208, pojazdami marki napędzanymi przez rodzinę trzycylindrowych silników (1,2l VTi), które dzięki zastosowanej technologii łączą przyjemność jazdy z niewielkim zapotrzebowaniem na paliwo. Silnik ten dysponuje mocą 72 KM i maksymalnym momentem obrotowym o wartości 110 Nm, natomiast średnie spalanie wynosi 5,2 l/100 km. Ponadto oferowany jest silnik benzynowy 1.6l o mocy 115 KM oraz Diesel 1.6l o mocy 92 KM.

Głównym konkurentem 301-ki, poza bliźniaczym C-Elysse, jest Skoda Rapid.
 

301 najczęściej porównywany z

Citroen C-Elysee
Citroen C-Elysee
Dacia Sandero
Dacia Sandero
Fiat Tipo
Fiat Tipo
Hyundai i30
Hyundai i30
Kia Rio
Kia Rio
Kia cee'd
Kia cee'd
Skoda Rapid
Skoda Rapid
Reklama