/  /  /  /  / Technologia e-HDi w nowych modelach
Peugeot 3008

Peugeot 3008

Zmień
SegmentGrupa podstawowa / Klasa Niższa Średnia
Cena85 900 zł - 111 300 zł (aktualizacja: 2016-05-04)
Emisja CO2108 g/km - 115 g/km
Żużycie paliwa4,1 L/100km - 4,9 L/100km
 

Technologia e-HDi w nowych modelach

Producent|
null
© Peugeot
nullnull

Po Peugeot 508 oraz nowym 308, przyszedł czas na modele 3008 i 5008, które teraz także mogą korzystać z zalet technologii e-HDi. Umożliwia ona redukcję zużycia paliwa nawet do 15% w cyklu miejskim.

Po Peugeot 508 oraz nowym 308, przyszedł czas na modele 3008 i 5008, które teraz także mogą korzystać z zalet technologii e-HDi. Umożliwia ona redukcję zużycia paliwa nawet do 15% w cyklu miejskim. System Stop&Start najnowszej generacji oferuje natomiast znacznie obniżony poziom emisji CO2 (w wersjach z silnikiem 1.6 HDi FAP 112 KM):
- 3008 1.6 e-HDi FAP 112 KM Stop&Start, BMP6: 122 g/km CO2 w cyklu mieszanym
- 5008 1.6 e-HDi FAP 112 KM Stop&Start, BMP6: 127 g/km CO2 w cyklu mieszanym

Wersja e-HDi w obu tych modelach zastępuje dotychczasową z silnikiem 1.6 HDi FAP 112 KM BMP6 (bez systemu Stop&Start), dostarczając nowych wrażeń podczas jazdy, zaskakując pozytywnie elastycznością jednostki napędowej oraz jej cichą pracą, wręcz niezauważalną podczas ponownego rozruchu. System zapewnia wyjątkowy komfort użytkowania, a jego sprawna, cicha i bezwibracyjna praca sprawia, że kierowca odruchowo dąży do wydłużania faz bezczynności silnika.

Silniki 1.6 HDi FAP 112 KM, połączone z manualną skrzynią biegów, będą nadal dostępne bez systemu Stop&Start, przede wszystkim w nowej ofercie modelu 3008:
- 3008 1.6 HDi 112 KM, BVM6: 130 g/km CO2 w cyklu mieszanym

Obydwa modele, 3008 i 5008, w wersji e-HDi będą dostępne w sprzedaży od lipca, z pewnością przyczyniając się do kontynuacji znaczącego sukcesu handlowego tych modeli.

W lipcu na rynku pojawią się zapowiadane wcześniej nowe wersji silnika e-HDi w następujących modelach:
- nowy 308: 1.6 e-HDi 112 KM, BMP6 98 g/km CO2 (rekord wśród hatchbacków w segmencie C).
- 508: 1.6 e-HDi 112 KM, BMP6 109 g/km CO2 w wersji sedan (rekord wśród sedanów w segmencie D) i 110 g/km CO2 w SW.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama