/  /  /  / Opel punktuje dzięki dobrej sprzedaży
Opel

Opel

Zmień
Początek firmy Opel to rok 1863, kiedy to Adam Opel produkował w swojej szopie maszyny do szycia oraz rowery. Po jego śmierci w roku 1899, synowie Opla opracowali we współpracy z Friedriechem Lutzmannem pierwszy automobil marki, który nie odniósł sukcesu rynkowego, jednak już następny, wyprodukowany w 1899 okazał się niezawodnym i dość niedrogim modelem, który przysporzył producentowi popularności.
Dowiedz się więcej o marce
 

RYNEK | Opel punktuje dzięki dobrej sprzedaży

OPEL|
null
© Opel
null

Opel kontynuuje trend wzrostowy sprzedaży na polskim rynku: w lutym do klientów trafiło 2 230 samochodów osobowych i dostawczych do 3,5 t. Jest to wynik o 56% lepszy niż w tym samym miesiącu rok wcześniej.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Po pierwszych dwóch miesiącach tego roku Opel sprzedał na polskim rynku łącznie 4 498 samochodów, czyli o 39% więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej.

"Luty to kolejny miesiąc, w którym utrzymaliśmy trend wzrostowy. Nie jest to jedyna świetna informacja dla marki Opel, bo już za chwilę czeka nas polski debiut rynkowy nowej Merivy, a na genewskim salonie motoryzacyjnym zostaną zaprezentowane kolejne premiery produktowe, demonstrujące pełną emocji stylistykę i zaawansowane technologie Opla - podkreśla Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny General Motors Poland.

Już 8 marca w Dzień Kobiet, podczas Dni Otwartych w salonach dealerskich Opla w całym kraju odbędzie się polska premiera rynkowa nowej Merivy. Wszystkie wersje tego rodzinnego samochodu będzie można kupić w atrakcyjnych promocyjnych cenach.

Najtańszą wersję Essentia z silnikiem 1.4 l o mocy 100 KM klienci będą mogli nabyć już od 49 950 zł. Obejmuje ona m.in. takie elementy wyposażenia standardowego jak elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy ESP, sterowaną manualnie klimatyzację, drzwi portalowe FlexDoors oraz system konfiguracji tylnych foteli FlexSpace.

Samochód jest również oferowany w atrakcyjnych kredytach 50/50, 3x33% oraz 4x25%.

Premierze rynkowej nowej Merivy będzie towarzyszyła kampania reklamowa z udziałem Claudii Schiffer, nowej ambasadorki marki, podkreślająca niemiecką jakość, nowatorskie rozwiązania aranżacji wnętrza i wyszukaną stylistykę Opla.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama