/  /  /  /  / Opel wierzy w sukces nowej Insignii
Opel Insignia

Opel Insignia

Zmień
SegmentGrupa podstawowa / Klasa Średnia
Cena90 850 zł - 218 350 zł (aktualizacja: 2016-08-01)
Emisja CO2109 g/km - 253 g/km
Żużycie paliwa4,1 L/100km - 11,0 L/100km
 

Opel wierzy w sukces nowej Insignii

Opel|
Opel Insignia 2013
© Opel
Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013Opel Insignia 2013

Opel wierzy, że dzięki gamie nowej Insignii, którą poddano istotnym zmianom modernizacyjnym, uda mu się pozyskać kolejnych klientów od konkurencyjnych marek.

Wprowadzając na rynek nową Insignię, Opel podnosi poprzeczkę w mocno konkurencyjnym segmencie D. Od czasu wylansowania flagowego modelu w roku 2008 wyprodukowano już ponad 600 000 egzemplarzy Insignii.

Nowa Insignia a kurczący się segment samochodów klasy średniej
Zmiany zachodzące na rynku spowodowały zaostrzenie konkurencji w segmencie D. Główną przyczyną jego kurczenia się jest migracja klientów do innych segmentów, czyli przesiadanie się do mniejszych samochodów kompaktowych i rosnące zainteresowanie pojazdami SUV.

"Spodziewamy się, że trudna koniunktura w segmencie samochodów klasy średniej będzie utrzymywać się do końca 2015 - prognozuje Tina Muller, wiceprezes i dyrektor ds. marketingu w firmie Opel. "Mamy jednak nadzieję, że dzięki Insignii osiągniemy wyniki znacznie powyżej rynkowej średniej, a nawet pozyskamy dla marki Opel nowych klientów".

Zainteresowanie wśród klientów biznesowych odegra zasadniczą rolę w realizacji tego celu, ponieważ około 47% wszystkich pojazdów z segmentu D jest wykorzystywanych jako samochody służbowe. Już w przypadku pierwszej wersji Insignii około 50% sprzedaży stanowiły zakupy zbiorowe, więc flagowy Opel cieszy się ugruntowaną pozycją „ulubieńca flot”.

Nowe, wydajniejsze silniki, stylistyka z atrybutami klasy premium oraz nowoczesne systemy multimedialne wraz ze znaną z poprzedniej wersji przestronnością i funkcjonalnością zostaną docenione przez klientów biznesowych.

W celu jak najpełniejszego zaspokojenia indywidualnych potrzeb i sprostania rożnym preferencjom już od dnia rynkowej premiery model będzie dostępny w szerokiej gamie wersji: jako 4-drzwiowy sedan, 5-drzwiowy hatchback, Insignia Sports Tourer, nowa Insignia Country Tourer oraz sportowa Insignia OPC.

Z racji popularności wśród klientów dokonujących zakupów flotowych, kombi Sports Tourer pozostanie najlepiej sprzedającą się wersją. "Udział Insignii Sports Tourer w łącznej sprzedaży wyniesie prawdopodobnie ponownie około 42% - twierdzi Muller.

Główną grupą docelową są mężczyźni w wieku 35−55 lat. To osoby otwarte, zainteresowane osiągami i nowoczesną technologią, ceniące sportową stylistykę oraz świadome zagadnień związanych z ochroną środowiska. Ważnym czynnikiem jest dla nich także stosunek ceny do wartości.

Nowa Insignia, anonsowana przez producenta jako najbardziej innowacyjny pojazd w swojej klasie, ma zatem duży potencjał pod względem pozyskania dla marki nowych klientów ze scharakteryzowanej powyżej grupy docelowej.

Bezpośrednimi rywalami nowej Insignii są m.in. Volkswagen Passat, Ford Mondeo, Skoda Octavia i Peugeot 508. Konkurencją mogą być także takie modele np. jak Audi A4, BMW Serii 3 czy Mercedes Klasy C.

Niskie koszty eksploatacji
Efektywność jest coraz ważniejszym czynnikiem dla klientów ze wszystkich grup docelowych, w tym zarówno dla nabywców prywatnych, jak i użytkowników samochodów służbowych. Kompleksowe badanie na temat wpływu kosztów na decyzję o zakupie (Global Sensor 2012) ujawniło systematyczny wzrost znaczenia czterech kryteriów: ceny zakupu, kosztów paliwa, kosztów ubezpieczenia i podatków oraz kosztów przeglądów i serwisu.

Nowa Insignia wyznacza standardy we wszystkich tych aspektach i jest liderem pod względem ekonomiki eksploatacji.

Cennik Opel Insignia 2014

Atrakcyjna cena wersji podstawowej (katalogowo od 88 750 złotych za Insignię 1.4 Turbo) to jeden z wielu atutów tego samochodu. Jeszcze ważniejszy jest całkowity koszt posiadania. Pod tym względem flagowy Opel także jest liderem we wszystkich kategoriach. Dzięki zaangażowaniu Opla na rzecz ochrony środowiska Insignia z nowym 2-litrowym turbodieslem została zakwalifikowana do kategorii A+ w niemieckim systemie oceny efektywności energetycznej.

W sedanie i hatchbacku z 6-biegową przekładnią manualną i systemem Start/Stop obydwie odmiany tego silnika (120 KM i 140 KM) zużywają według danych fabrycznych zaledwie 3,7 litra paliwa na 100 kilometrów w cyklu mieszanym, natomiast w przypadku wersji Sports Tourer zużycie paliwa wynosi około 3,9 l/100 km. Wartości tej odpowiada emisja CO2 w ilości 99 g/km (Sports Tourer: 104 g/km).

Opel Insignia 2.0 CDTI jest więc najoszczędniejszym pod względem zużycia paliwa samochodem z silnikiem wysokoprężnym w swojej klasie, a jego koszty utrzymania są najniższe w całym segmencie.

Nowa Insignia z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 1.4 jest także liderem niskich kosztów wymiany części zużywających się w trakcie eksploatacji pojazdu, w tym opon.

Przejrzyste wzornictwo
Podstawą najwyższych parametrów w tych aspektach jest starannie opracowana koncepcja jakości Opla. Od samego początku celem przy projektowaniu Insignii było podniesienie poziomu ogólnej jakości produktu do najwyższych standardów w segmencie.

Cel ten udało się zrealizować, o czym świadczy raport usterkowości DEKRA z 2011 roku, w którym flagowy Opel uzyskał najlepszy wynik spośród wszystkich ocenianych samochodów. W raporcie z 2012 roku lepszy był tylko Opel Astra.

Równie wysoko Insignia uplasowała się w raportach awaryjności według niemieckiego automobilklubu ADAC.

Kolejnym efektem położenia nacisku na jakość są niższe koszty ubezpieczenia. Właściciele nowego Opla Insignia z silnikiem benzynowym 1.4 lub z wysokoprężną jednostką 2.0 CDTI zapłacą za ubezpieczenie pojazdu według najniższych stawek w poszczególnych klasach.

Insignia może także poszczycić się maksymalną oceną pięciu gwiazdek w teście Euro NCAP, potwierdzającą wysoki poziom bezpieczeństwa.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama

Najnowsze wiadomości - Opel Insignia