/  /  /  /  / Chcą stworzyć trójmiejską wersję Opla Adama
Opel Insignia

Opel Insignia

Zmień
SegmentGrupa podstawowa / Klasa Średnia
Cena90 850 zł - 218 350 zł (aktualizacja: 2016-08-01)
Emisja CO2109 g/km - 253 g/km
Żużycie paliwa4,1 L/100km - 11,0 L/100km
 

Chcą stworzyć trójmiejską wersję Opla Adama

Serwis Haller|
null
© Opel
null

Firma Serwis Haller w ostatnich tygodniach dokonała szczegółowej analizy preferencji, upodobań i oczekiwań trójmiejskich kierowców w zakresie nowo kupowanych samochodów Opla. Na podstawie zebranych danych największy trójmiejski dealer Opla prześledził trendy, jakimi kierują się pomorscy klienci kupujący auta tej marki.

Na tej podstawie postanowiono stworzyć "metropolitalnego" Adama, czyli małego, najbardziej spersonalizowanego i szykownego miejskiego Opla. Zbudowany Adam ma być syntezą przyzwyczajeń, potrzeb i marzeń właśnie mieszkańców Trójmiasta i okolic.

Na podstawie dokonanych obserwacji najpopularniejszymi wśród prywatnych klientów Opla w tej części Polski wersjami Corsy i Astry są modele z nadwoziem pięciodrzwiowym, które stanowi odpowiednio 85% wszystkich nabywanych wersji Corsy oraz 79% w przypadku Astry.

Nadwozie trzydrzwiowe w małej Corsie stanowi 15% całej sprzedaży, natomiast w przypadku Astry na wersję kombi decyduję się 17% nabywców, a czterodrzwiowego sedana wybiera statystycznie około 4% kupujących.

Preferowanymi przez klientów kolorami w przypadku Corsy są szary, który wybiera 37% odbiorców, a potem jest kolejno czarny (21%), czerwony (14%) oraz niebieski (8%).

W przypadku Astry najpopularniejszym kolorem jest czarny, w którym gustuje około 40% pomorskich klientów, szary (26%) i brązowy (16%), natomiast 7% kierowców wybiera kolor srebrny.

Najbardziej pożądanym silnikiem w miejskiej Corsie są konstrukcje o pojemności 1200 cm3 i mocy 69 KM i 85 KM, w które wyposażanych jest 66% kupowanych aut. Z kolei na silnik 1.4 100 KM decyduje się 33% nabywców.

W przypadku większej Astry najpopularniejszym napędem jest 140-konny, turbodoładowany silnik benzynowy 1,4 litra. Motor o tej samej pojemności, ale mocy 100 KM stanowi 8% sprzedaży, natomiast na jednostkę 1.6 115 KM decyduje się 42% klientów. 6% stanowią silniki wysokoprężne.

Każdy Adam ma trzydrzwiowe nadwozie. Ale czy najlepiej prezentuje się w kolorze czarnym lub szarym?

Opel Adam to śmiały i uniwersalny, a przy tym nowoczesny, wyrazisty i barwny samochód o praktycznie nieograniczonych możliwościach w zakresie personalizacji. Każdy fan Serwis Haller, który chce poczuć nieskończoność możliwości konfiguracji, może wziąć udział w projekcie budowy Adama "metropolitalnego".

Serwis Haller razem ze swoimi fanami chce stworzyć wyjątkowego, dedykowanego jedynie Trójmiastu, jego mieszkańcom i kierowcom wersję radosnego i specjalnego Adama. Najlepsze i najczęściej wskazywane przez fanów opcje zostaną uwzględnione i dodane do konfiguracji zamawianego samochodu, który po wyprodukowaniu zostanie udostępniony mieszkańcom Trójmiasta do jazd testowych.

Według pomysłodawców, to pierwsza tego typu akcja w Polsce, w której to tylko klienci i fani decydować będą o tym, jaki dokładnie samochód chcą testować i który model Adama ma być wizytówką Trójmiasta. Serwis Haller jako pomorski dealer Opla i pomysłodawca projektu, spełni ich oczekiwania.

Do tej pory klienci otrzymywali do testów jedynie te auta, które odwiedzany salon akurat posiadał.

Cała akcja rusza 1 czerwca i potrwa trzy tygodnie. Prowadzony będzie na portalu społecznościowym Facebook wraz ze wszystkimi "lubiącymi" profil Serwis Haller.

Wśród fanów biorących udział w budowie trójmiejskiego Opla rozlosowane zostaną nagrody, a główną będzie trójmiejski Adam udostępniony na tydzień.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama