/  /  /  /  / Polska: Opel Astra III bardzo popularny
Opel Astra

Opel Astra III

Zmień
SegmentGrupa podstawowa / Klasa Niższa Średnia
Emisja CO2-
Żużycie paliwa-
 

Polska: Opel Astra III bardzo popularny

IBRM Samar|
null
null

Jedną z najważniejszych premier marki Opel w ostatnim czasie była wyczekiwana niecierpliwie Astra IV. Jakim zainteresowaniem z punktu widzenia debiutu tego auta cieszy się wśród polskich klientów Astra poprzedniej generacji?

Jedną z najważniejszych premier marki Opel w ostatnim czasie był wyczekiwana niecierpliwie Astra IV. Jakim zainteresowaniem z punktu widzenia pojawienia się tego auta (dostępnego na razie w wersji hatchback, a niedługo również i jako kombi) cieszy się natomiast wśród polskich klientów Astra poprzedniej generacji? Z tym pytaniem zwróciliśmy się do Dariusza Kucharka, dyrektora handlowego w firmie dealerskiej Dixi-Car Raszyn.

Mówi Dariusz Kucharek:
Opel Astra Classic III jest modelem, który zastąpił dotychczasowy bijący rekordy popularności model Astry Classic II, produkowany w niezmienionej formie od 1998 roku (bez face-liftingu przez 11 lat). Nic dziwnego, że producent wykorzystał nazwę „Classic”, która święciła swoje tryumfy przez tak długi czas, nazywając w ten sam sposób młodszą siostrę nieprodukowanej już „dwójki”.

Astra Classic III swój sukces w znacznym stopniu zawdzięcza poprzedniczce, od 2003 do 2009 produkowanej w polskiej fabryce w Gliwicach (ponad 240 000 sztuk), będącej synonimem niezawodności. Jak wiele w historii motoryzacji znajdziemy przykładów sprzedanego w setkach tysięcy egzemplarzy, który bez problemu znajduje nabywców na rynku wtórnym nawet po 10 latach użytkowania? Wydaje się, że nie potrzeba żadnych dodatkowych rekomendacji, żeby zaufać następczyni takiego modelu. Astra III istnieje od 2004 roku, jest to wolumenowy model, który podbił serca rzeszy klientów swoją niezawodnością, walorami jezdnymi oraz  funkcjonalnością. Astra III, stając się Astrą Classic, zyskała na atrakcyjności cenowej: Classica wyposażonego w klimatyzację, radio CD i felgi strukturalne, które świetnie imitują felgi aluminiowe, klient detaliczny może kupić już za 46 490 zł. Firmy, kupując samochód w tej samej konfiguracji, mogą ubiegać się o dodatkowe zniżki.

Jest to cena, która może być i - jak wynika ze statystyk sprzedaży - jest bardzo konkurencyjna. Wobec powyższego nie może dziwić, że zainteresowanie modelem jest duże, tym bardziej, że większość Classiców jest od początku produkcji modelu dostępna z homologacją ciężarową. Co najmniej do momentu ostatecznej zmiany przepisów związanych z możliwością odliczenia podatku VAT Astry Classic III mogą być rejestrowane jako samochody ciężarowe, a co za tym idzie, dla przedsiębiorców będących płatnikami podatku VAT są o 22% tańsze. Jest to kolejny atut Astry Classic III, tłumaczący wzmożone zainteresowanie modelem wśród małych i średnich firm zaopatrujących się w auta służbowe.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama