/  /  /  /  / Pierwsi klienci w Polsce odebrali Opla Amperę
Opel Ampera

Opel Ampera

Zmień
SegmentGrupa podstawowa / Klasa Niższa Średnia
Emisja CO2-
Żużycie paliwa-
 

Pierwsi klienci w Polsce odebrali Opla Amperę

Serwis Haller|
null
© Serwis Haller
null

Partner sieciowy General Motors Poland, Serwis Haller przekazał kluczyki do pierwszych sprzedanych modeli elektrycznego Opla Ampery w Polsce.

Wydane przez najstarszego i największego dealera marki Opel na Pomorzu samochody to dwa egzemplarze w wersji ePionier Edition w kolorze białym Lithium oraz wnętrzem Gray.

Klienci odebrali kluczyki z rąk Andrzeja Hallera, prezesa zarządu Serwis Haller oraz Józefa Hallera, wiceprezesa spółki.

"Zdecydowałem się kupić elektrycznego Opla Amperę głównie ze względu na pionierskie rozwiązanie napędu tego auta oraz imponujące osiągi (ma przecież 370Nm stałego momentu obrotowego), a przy tym świetnie wygląda. Jednocześnie, samochód ten idealnie wpisuje się w proekologiczny charakter zawodu, jaki wykonuję - powiedział Jarosław Znamiński, z firmy Ogród.

Partnerem uroczystego wydania dwóch pierwszych Amper w Polsce, które odbyło się w gdańskim salonie Serwis Haller był Noble Bank.

Przedstawiciel Noble Banku przekazał nabywcom elektrycznych Opli prestiżowe karty Noble Concierge. Dzięki temu rozwiązaniu użytkownicy Ampery mogą od dzisiaj korzystać z autorskich rozwiązań serwisu Concierge, stworzonego przez Noble Bank i dedykowanego jedynie wybranym klientom.

"Biorąc pod uwagę segment samochodów, w jakim pozycjonowany jest Opel Ampera, a także rewolucyjne w skali światowej rozwiązanie napędu elektrycznego i prestiż tego auta zdecydowaliśmy się na równie wyjątkowe uhonorowanie ich nabywców - powiedział Józef Haller.

Zainteresowanie tym modelem Opla w Trójmieście można uznać za duże. Kolejna dostawa Samochodu Roku 2012 dla klienta salonu dealerskiego Opel Serwis Haller zaplanowana jest już na wrzesień.

"Dążymy do tego, aby klienci decydujący się na zakup tego wyjątkowego modelu w naszej firmie czuli się w pełni usatysfakcjonowani nie tylko samym samochodem, ale także jakością obsługi i profesjonalizmem niespotykanym w innych firmach sprzedających samochody. Właśnie dlatego każdemu klientowi kupującemu Opla Amperę w Serwis Haller wspólnie z Noble Bankiem dostarczamy wyłącznościowy, unikatowy produkt w postaci karty Noble Concierge - dodał Józef Haller.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama