/  /  /  / Cenne doświadczenia z fabryki w Eisenach
Opel

Opel

Zmień
Początek firmy Opel to rok 1863, kiedy to Adam Opel produkował w swojej szopie maszyny do szycia oraz rowery. Po jego śmierci w roku 1899, synowie Opla opracowali we współpracy z Friedriechem Lutzmannem pierwszy automobil marki, który nie odniósł sukcesu rynkowego, jednak już następny, wyprodukowany w 1899 okazał się niezawodnym i dość niedrogim modelem, który przysporzył producentowi popularności.
Dowiedz się więcej o marce
 

Cenne doświadczenia z fabryki w Eisenach

Automobilwoche|
null
© Opel
null

Marka Opel chce wykorzystać doświadczenia, jakie zebrano w związku z produkcją miejskiego modelu Adam w niemieckim Eisenach, również w innych zakładach należących do koncernu.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Jak mówi Stefan Fesser, szef fabryki w Eisenach, trend w produkcji samochodów idzie w kierunku personalizacji, a to musi oznaczać wszechstronność. Menadżer dodaje, że innowacyjny potencjał, jakim wykazali się pracownicy firmy, jest nie do przecenienia.

W roku ubiegłym przeznaczono w fazie wdrażania produkcji seryjnej modelu około 7 300 godzin na szkolenia techniczne związane z nowymi urządzeniami, technologiami oraz z całą koncepcją logistyczną programu.

Opel Cascada/Opel Adam galeria zdjęć

W gamie modelu Opel Adam do wyboru jest łącznie ponad 61 000 wersji nadwozia oraz niemal 82 000 wariantów wystroju wnętrza, od bogatego wyboru kolorów i felg po specjalne detale takie jak wygląd zagłówków.

Opel zainwestował w zakład w Eisenach około 190 mln EUR, aby uruchomić w nim drugą – obok tej, na której powstaje Corsa – linię produkcyjną.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama