/  /  /  / Akcja naprawcza różnych modeli marki Nissan
Nissan

Nissan

Zmień
Pierwszy samochód, który może zostać uznany za przodka obecnych Nissanów, skonstruowany został w Japonii, w roku 1911 przez Masujiro Tashimoto. Jego nazwa wywodziła się od pierwszych liter imion konstruktorów pojazdu i brzmiała DAT. W roku 1926 wyprodukowany został model o nazwie Datsun. Jako Nissan, przedsiębiorstwo zaistniało po raz pierwszy w 1934 roku.
Dowiedz się więcej o marce
 

Akcja naprawcza różnych modeli marki Nissan

UOKIK|

Generalny importer samochodów marki Nissan na polskim rynku zapowiada rozpoczęcie akcji serwisowej, która z powodu możliwości wystąpienia usterki fabrycznej poduszki powietrznej pasażera obejmuje w sumie 7 835 samochodów.

Akcja dotyczy następujących modeli Nissana:
- samochody Almera wyprodukowane w okresie od 22.05.2001 do 06.06.2003 w Wielkiej Brytanii
- samochody Tino wyprodukowane w okresie 22.08.2001 do 13.05.2003 w Hiszpanii
- samochody Terrano II wyprodukowane w okresie 21.03.2003 do 10.04.2003 w Hiszpanii
- samochody Pick-up wyprodukowane w okresie 29.05.2000 do 24.11.2003 w Japonii
- samochody Pathfinder wyprodukowane w okresie 29.05.2000 do 24.11.2003 w Japonii
- samochody Patrol wyprodukowane w okresie 29.05.2000 do 24.11.2003 w Japonii
- samochody X-Trail wyprodukowane w okresie 29.05.2000 do 24.11.2003 w Japonii

Jak ustalił producent, w niektórych samochodach urządzenia napełniania czołowych poduszek powietrznych pasażera mogły zostać wyprodukowane niezgodnie ze specyfikacją. Może to spowodować nadmierne ciśnienie wewnątrz urządzenia napełniania podczas uruchamiania poduszki i może mieć skutek w postaci oddzielenia obudowy poduszki.

W Polsce opisaną akcją serwisową objętych jest łącznie 7 835 samochodów marki Nissan. Lista nr VIN patrz TUTAJ.

Generalny importer skontaktuje się listownie z właścicielami samochodów, których problem może dotyczyć, w celu dokonania stosownej akcji serwisowej.

Dealerzy samochodów marki Nissan dokonają sprawdzenia numeru seryjnego modułu poduszki powietrznej pasażera i w razie potrzeby wymienią urządzenie napełniania poduszki pasażera.

Bliższych informacji związanych z kampanią serwisową udziela Nissan Sales Central & Eastern Europe Kft. Sp. z o.o. - Oddział w Polsce (adres: Al. Jerozolimskie 176, 02-486 Warszawa; tel.: 0 801 647726; e-mail poland@nissan-services.eu).
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama