/  /  /  /  / Polski Nissan odnotowuje bardzo udany rok
Nissan Pathfinder

Nissan Pathfinder

Zmień
SegmentTerenowo Rekreacyjne / Klasa Wyższa
Emisja CO2-
Żużycie paliwa-
 

Polski Nissan odnotowuje bardzo udany rok

Nissan|
null
© Nissan
null

Marka Nissan w Polsce zamknęła rok fiskalny 2011 z dniem 31 marca, osiągając rekordowy wynik sprzedaży ponad 16 700 sztuk i z udziałem rynkowym 4,8%. Wyniki te pozwoliły Nissanowi znaleźć się na dziewiątym miejscu wśród wszystkich marek w Polsce.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Nissan zanotował wzrost sprzedaży w porównaniu z rokiem 2010 aż o 19%.

Najwięcej nabywców w roku 2011 znalazł model Qashqai, którego sprzedaż osiągnęła poziom 7 412 sztuk i który choć obecny na rynku już od 2007 roku wciąż bije rekordy sprzedaży i cieszy się dużym uznaniem wśród polskich klientów.

Sprzedaż tego auta wraz z modelem Qashqai+2 stanowi 44% w całkowitej sprzedaży.

Na kolejnych miejscach w rankingu sprzedaży znalazły się następujące modele: Juke (2 988 sztuk) oraz nowa Micra (2 906 sztuk). Warto szczególnie podkreślić bardzo dobre wyniki sprzedaży modelu Juke, który znajduje coraz więcej nabywców w Polsce i potwierdza silną pozycję marki w segmencie crossoverów.

Rekordowy rok dla Nissana w Europie

Paweł Bielecki, dyrektor Nissana na Polskę, podkreśla rekordowe wyniki Nissana za rok fiskalny 2011: "To był najlepszy rok dla Nissana w całej historii obecności marki na rynku polskim nie tylko pod kątem wolumenów, ale także osiągnięcia prawie 5% udziału w rynku".

"Cieszy nas przede wszystkim silna i stabilna pozycja modelu Qashqai, ale także jego młodszego brata (Nissan Juke), który świetnie został przyjęty jako mały crossover wśród młodych ludzi lubiących się wyróżniać".

W roku ubiegłym sieć dealerska Nissana w Polsce powiększyła się o następujące salony i partnerów: Wektor w Bielsku-Białej, Auto Łódź w Łodzi, Signella w Warszawie, nowy salon VIP Car w Opolu, a dodatkowo także otworzono nowy punkt sprzedaży w Białymstoku (dealer Wasilewski).

Plany produktowe Nissana w Polsce na nowy rok bieżący to przede wszystkim nowe specjalne wersje modelu Juke (Shiro, Nismo oraz Ministry of Sound), nowy i ekonomiczny silnik Qashqai 1.6 diesel z emisją CO2 na poziomie 119g/km oraz systemem kamer z widokiem 360˚ stopni (Around View Monitor), a także specjalna wersja Micra Elle, jubileuszowa wersja sportowego 370Z oraz GT-R 2012.

"Dla Nissana, także w Polsce, rok 2012 to pierwszy rok realizacji średnioterminowego planu rozwoju Power88 - mówi Paweł Bielecki. "Przed nami szereg wyzwań stawianych nie tylko nam, ale i dealerom, które prowadzić będą do umocnienia pozycji marki Nissan na rynku polskim, wzmocnienia sieci dealerskiej, a przede wszystkim stałego poprawiania jakości obsługi klienta".
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama