/  /  /  / Oceny
Nissan Pathfinder

Nissan Pathfinder

Zmień
SegmentTerenowo Rekreacyjne / Klasa Wyższa
Emisja CO2-
Żużycie paliwa-
 
Dodaj ocenę
Średnia ocena 4.9   na podstawie 4 opinii użytkowników
Ocena ogólna
4.9
Data dodania:
2005-12-08 00:00
Data zakupu:
November 2005
Nadwozie:
SUV-5d
Autor:
dark
Napęd:
2.5 Diesel 174 KM dCi
Wersja:
Sport
Rocznik:
2005
Przebieg:
1,000 km
Mam nadzieję że kupując ten sam. dokonałem właściwego wyboru.(Testowałem przed zakupem _Pajero, Toyotę LandCruisera, Jeepa Granda, parę koreańczyków, Land Rovera Discovery3 który, uważam że jest najlepszy ze wszystkich pod względem rozwiązań technicznych i osiągnięć. Tylko ta awaryjność !!!! zajrzyjcie do raportu DEKRY - dotyczy Discowery 2 ale nie wierzę żeby coś się radykalnie poprawiło w trójce. Szkoda
Nadwozie Super. W tej klasie to chyba najładniejsze auto.Wnętrze Bez zarzutu. Mały kłopot przy zamykaniu drzwi - trzeba mieć naprawdę długie ręce. Przydałby się jakiś fifny uchwyt.Komfort Komfort jazdy bardzo dobry. Jest to auto na prawdziwej ramie więc trochę twarde. Ale to jest zaletą terenówki. Wg.mnie Nissan powinien poprawić wspomaganie kierownicy. Ster mógłby pracować delikatniej i z mniejszą ilością obrotów koła "od końca do końca" Dla słabych damskich rączek, manewrowanie po ciasnym placu może być trochę męczące.Osiągi To nie jest to wyścigówka z założenia ale SUV terenowy. Osiągi wg. mnie dobre. Po 5000 km. założę boxa który zwiększy moc i moment o ok. 20 % Koszty Po przejechaniu pierwszego 1000 km - zuzycie 10,8l/100km przy jeżdzie gł. w mieście. Reszta kosztów - brak - nowe autoUsługi serwisowe Trafiłem na sprzedawców którzy dopiero uczą sie fachu, stąd dużo niedoinformowania. Większość informacji o sam. uzyskałem z internetu (strony ang. i niem.) Mimo wszystko obsługa bardzo miła i starająca się o klienta.Niezawodność Za wcześnie na werdykt. Mam nadzieję że połączenie Nissana z Renault nie wpłynie na dobrą opinię o niezawodności o "japończyków".
Ocena ogólna
4.6
Data dodania:
2006-05-03 00:00
Nadwozie:
SUV-5d
Autor:
Pawel
Rocznik:
2006
Przebieg:
10,000 km
Znakomicie prowadzacy sie 4x4 - jak na tak duze auto zdecydowanie lepiej od konkurencji Land Cruisera czy koreanczykow jak Sorento/Rexton. W trasie prowadzacy sie bardzo pewnie dzieki niezaleznemu zaiweszeniu. W terenie wcale mu to nie przeszkadza ;-) Znakomicie radzi sobie w piechu, blocie czy glebokim sniegu dzieki aktywnemu mechanizmowi roznicowemu a systemie 4x4 - a dotego latwo sie obsluguje! Silnik 2.5 Di 400Nm momentu obrotowego wystarczy na bardzo dynamiczna jazde - moze ni ejest najcichszy, ale mocy mam pod dostatkiem. A do tego wyjazd na surfing bez potrzeby zakladania bagaznika - dla mnei rewelka w konfiguracjach wnetrza. goraco polecam - a jak komus brakuje mocy to jest 4.0 V6 (270KM)! Piekielnie sie tym jezdzi ale vs diesel spalanie za duze. Moja diesel to ok 9.5 l/100!! A nie do konca stosuje sie do przepisow o predkosci ;-)
Nadwozie Niech kazdy pojdzie i zobaczy! No moze tylko Disco jest podobne - na rynku najlepsze!Wnętrze Troche czasmi plastiki odstaja. ale zero trzaskow i zgrzytow nawet w terenie. A ilosc konfiguracji super!Komfort Zawieszenie nei jest dla lubiacych bujanie - tak jak np. w Land Cruiserze. Ale do dynamicznej jazdy super.Osiągi 174KM i 400Nm robia bardzo pozadna robote. Koszty Widomo - koszt zakupu nie jest najmniejszy, ale dzieki spalani na poziomie 9-9.5 oraz pelnemu wyposazeniu nie ma sie do czego za bardzo przyczepic. Moze fajnei myloby miec ksenony w nizszym pakiecie - ale to sie da zalatwic.Usługi serwisowe Mogliby troche popracowac z tego co slyszalem, ale tam gdzie ja bylem jest ok.Niezawodność Na razie nic. zbaczymy dalej - a czeka go ciezka praca.
Ocena ogólna
4.9
Data dodania:
2006-05-03 00:00
Autor:
Rafal
Rocznik:
2006
Przebieg:
15,000 km
2.5 di 174KM i 400Nm + bardzo dobre niezalezne zawiesznie + super system nawigacji (wktrotce takze w Polsce) + fajny automat = miodzio 4x4!
Nadwozie Najciekawsze na rynku! Do tego bardzo pakowne - choć te tylne fotele to raczej dla dzieci.Wnętrze Na pewno nie ma tam mnóstawa elektronicznych gadzetow, dzięki czemu jest znakomity dla kierowcy.Jeden gadzet jednak bardzo plecam - system IT. Nawigacja (mówią ze juz w sierpniu takze Polski) znakomicie się przydawała przy podrozach od Austrii i Włoch. System Bluetooth działał z moja Nokia bezproblemowo - i nie musialem się martwic gdzie jest telefon! A na koniec kamera z tyłu - do parkowania musiałem sie przestawic z "lusterkowca" ale teraz jest niezastąpiona. W lecie pewnie jeszcze bardziej ją polubię, jak będę ciągnal łódke nad morze.Komfort brak komentarzaOsiągi 400Nm i wystarczy do jazdy po naszaych drogach i autostradach za granica ;-(Koszty Spalanie jest na naprawde zaskakujące. A przeglądy nie najdrozsze.Usługi serwisowe Sprawnie i szybko. W Bydgoszczy znają sie na sprawie.Niezawodność Tylko raz wezwali mnie do serwisu - kampania zmiany oprogramowania w skrzyni biegów. Rzeczywiscie poprawiła jej działanie choć i tak nie narzekałem 9dynamika jak manuala, ajakby co mozna i recznie pomachać). Wizyta sprawna i szybka.
Ocena ogólna
5.0
Data dodania:
2006-05-23 00:00
Nadwozie:
SUV-5d
Rocznik:
2006
Przebieg:
5,000 km
Po prostu super wygla i woasciwosci jezdne. Silnik ok - choc mialem chrapke na 4.0 V6 9troche jednak za duzo pali).
Nadwozie Co to pisać - polecam zobaczyć samemu.Wnętrze Komfortowe (super wygodne fotele), dwustrefowa klima, zmieniarka CD, tempomat, czujniki deszczu i zmierzchu, przcyciemniane szyby .... Komfort Wersja Sport ma wszytsko - dodalem tylko progi bo przydaja sie w codziennym uzytkowaniu. A kolor oliwkowy jest naprawde wyjatkowy.Osiągi 174KM (mimo ze sa mocniejsze na rynku) jest wystarczajce przy 400 Nm. Koszty Choć krótko to mogę potwierdzić - chyba najekonomiczniejsze auto w segmencie.Usługi serwisowe Mój salon w Warszawie na Puławskiej jest ok.Niezawodność brak komentarza