/  /  /  /  / Awanse w Nissanie
Nissan NV200

Nissan NV200

Zmień
SegmentLekkie dostawcze / Van
Cena62 841 zł - 102 484 zł (aktualizacja: 2016-10-01)
Emisja CO2130 g/km - 166 g/km
Żużycie paliwa4,9 L/100km - 7,2 L/100km
 

Awanse w Nissanie

Nissan|
null
© Nissan
null

Maciej Klenkiewicz, dyrektor polskiego biura Nissana, został powołany na nowo tworzone stanowisko dyrektora regionalnego na terenie Wielkiej Brytanii oraz połączonych krajów skandynawskich i nadbałtyckich.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
W bliskiej współpracy z oboma dyrektorami zarządzającymi wymienionych struktur regionalnych Klenkiewicz będzie odpowiedzialny za wdrażanie i koordynację wszystkich działań sprzedażowych i posprzedażowych.

Polak będzie pracował w szwajcarskim Rolle, gdzie znajduje się europejska centrala marek Nissan oraz Infiniti.

Maciej Klenkiewicz całe życie zawodowe poświęcił motoryzacji, zdobywając doświadczenie zarówno po stronie importerów, jak i po stronie sprzedawców detalicznych, pracując między innymi dla marek takich jak Nissan, Peugeot, BMW i MINI oraz dla największej grupy dealerskiej w Polsce, PGD.

Od listopada 2007 roku Klenkiewicz był dyrektorem polskiego biura Nissana, zarządzając zespołem 20 lokalnych pracowników.

Wraz z awansem Macieja Klenkiewicza stanowisko dyrektora polskiego biura Nissana obejmuje Paweł Bielecki, awansując ze stanowiska dyrektora marketingu na Polskę. Tym samym Bielecki zostaje członkiem ścisłego kierownictwa Nissan Sales Central and Eastern Europe z siedzibą w Budapeszcie.

Paweł Bielecki rozpoczął pracę dla marki Nissan w 1997 roku. W latach 1999-2005 zajmował stanowisko dyrektora sprzedaży Nissan Poland. Po rozpoczęciu działalności przez firmę Nissan Sales Central and Eastern Europe kierował w Budapeszcie działami rozwoju sieci dealerskiej, a następnie działem regionalnej sprzedaży.

Po przeniesieniu do paryskiej centrali Nissana Paweł Bielecki kontynuował karierę w dziale rozwoju sieci dealerskiej. Tuż przed objęciem stanowiska country managera był dyrektorem marketingu na Polskę.

Maciej Klenkiewicz i Paweł Kielecki przyczynili się do spektakularnego wzrostu sprzedaży Nissana w Polsce i osiągnięcia dla kraju silnej pozycji w pierwszej ósemce największych europejskich rynków Nissana oraz wzrostu udziału w rynku z 2,7% w 2005 roku do 5% w 2011.

Wraz z osiągnięciem udziału w rynku na tym poziomie Polska zrealizowała ogólnoeuropejski cel, który zdefiniowano w Planie Power88, z czteroletnim wyprzedzeniem.

Jednocześnie nastąpiła zmiana na stanowisku dyrektora regionalnej sprzedaży w Europie Środkowo-Wschodniej (Polska, Czechy, Węgry i Słowacja). W związku z przejściem Stephane'a Chauville, dotychczasowego regionalnego dyrektora sprzedaży, na stanowisko dyrektora zarządzającego struktur Nissana w Belgii i Luksemburgu jego stanowisko obejmuje Christophe de Beaumont.

Christophe de Beaumont ma 15-letnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej. Był zaangażowany w działania posprzedażowe, jak i systemy finansowanie zakupu w firmie Arval. Dla Nissana pracował we Francji i Holandii. We Francji był odpowiedzialny za wprowadzenie na rynek modelu Qashqai jako szef produktu. Jego kariera była kontynuowana w centrali europejskiej marki, ostatnio na stanowisku dyrektora ds. operacji sprzedażowych.

Powyższe zmiany następują z dniem 1 kwietnia.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama

Najnowsze wiadomości - Nissan NV200