/  /  /  /  / Nissan Sportscars Shop otwarty
Nissan GT-R

Nissan GT-R

Zmień
SegmentSportowo Rekreacyjne / Klasa Luksusowe
Cena499 900 zł - 775 000 zł (aktualizacja: 2016-11-01)
Emisja CO2275 g/km
Żużycie paliwa12,0 L/100km
 

Nissan Sportscars Shop otwarty

Nissan|
null
© Nissan
null

9 lipca w ramach uroczystości poświęconych nowemu torowi Nurburgring został otwarty Nissan Sportscars Shop. Obiekt zajmuje powierzchnię około 500 m2.

Odwiedzając legendarne areny sportu samochodowego, prędzej czy później trzeba dotrzeć w góry Eifel. Tam, wśród wulkanicznych krajobrazów, położona jest Nordschleife, czyli Północna Pętla toru Nurburgring, będąca ostatecznym sprawdzianem zarówno dla zawodników, jak i dla materiałów wykorzystywanych w wyścigach. To właśnie „zielone piekło”, w którym wiele nowych modeli samochodów poddawanych jest morderczym testom mocy i wytrzymałości.

Nissan od pewnego czasu także jest zafascynowany torem Nurburgring. Japońska firma zaangażowała się już nie tylko w legendarny wyścig 24-godzinny. Nissan postawił także na stałą obecność na torze w górach Eifel i w tym celu, w marcu 2007 roku, otworzył własne centrum testowe w Troisdorf niedaleko Bonn, skąd nowe modele samochodów wyruszają na testy przeprowadzane na Nordschleife. W kwietniu ubiegłego roku, w czasie testowania nowego sportowego GT-R, Nissan uzyskał legendarny czas przejazdu odcinka o długości 20,8 kilometra. Na najnowszej wersji super sportowego samochodu z silnikiem o mocy 356 kW (486 KM) ustanowiony został nowy rekord: 7 minut i 26,7 sekundy.

Japoński producent samochodów przygotowuje się teraz do ekscytującego przedsięwzięcia, jakim jest otwarcie ośrodka Nissan Sportscars Shop przy nowym ring boulevard na Nurburgring, w którym goście będą mogli dokładniej poznać sportowe auta Nissana. W ten sposób Nissan chce popularyzować ideę wyścigów wśród fanów marki z całego świata i umożliwić gościom bliższy kontakt z firmą, która od dawna produkuje fascynujące sportowe samochody. Nissan Sportscars Shop, zajmujący powierzchnię około 500 metrów kwadratowych, został otwarty 9 lipca, w ramach uroczystości poświęconych nowemu torowi Nurburgring.

Codziennie, w godzinach od 10:00 do 20:00, goście specjalnej placówki Nissana będą mogli oglądać fascynujące samochody sportowe tej marki, zaopatrzyć się w produkty odpowiadające ich stylowi życia lub po prostu odpocząć w specjalnie urządzonej poczekalni. Oprócz GT-R i jednego z zaledwie 80 wyprodukowanych 370Z Nurburgring Edition w ośrodku znajdzie się także egzemplarz GT-R w wersji SpecV. To jedyne miejsce w Europie, w którym można będzie oglądać ten wybitnie ekskluzywny pojazd.

SpecV to superwyczynowa wersja supersamochodu Nissana, w której wprowadzono liczne modyfikacje w porównaniu z modelem seryjnym takie jak dodatkowe elementy z włókna węglowego, węglowo-ceramiczne hamulce, tytanowy układ wydechowy i obsługiwany przyciskiem układ krótkotrwałego zwiększania momentu obrotowego. Przeszkolony personel jest gotów udzielić odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące samochodów i skontaktować potencjalnego klienta z handlowcem z salonu sprzedaży. Sprzedaż GT-R SpecV rozpocznie się jeszcze w tym roku, a ceny zostaną podane w najbliższych miesiącach.

Goście odwiedzający Sportscar Shop mogą także zakupić wysokiej jakości produkty Nissana oraz NISMO, czyli działu japońskiej marki odpowiedzialnego ze sport samochodowy. Oferta obejmuje rzadkie przedmioty importowane z Japonii oraz modele samochodów w pomniejszonej skali.

Nissan Sportscars Shop ma także pełnić istotną rolę w wielu przedsięwzięciach firmy o charakterze marketingowym i handlowym. Na przykład na koniec października 2009 roku firma zaplanowała cały tydzień specjalnych atrakcji, takich jak pokaz dryftu na Nurburgring, dni z Nissanem GT-R na Nordschleife czy „zmysłowa podróż” przez malownicze okolice w górach Eifel otaczających tor wyścigowy.

Rozbudowa toru Nurburgring i stworzenie tam całorocznego centrum rekreacyjno-biznesowego jest ważnym etapem w historii Nordschleife zbudowanej w 1927 roku. Oprócz nowej trybuny głównej z 5 000 miejsc pod dachem w bezpośrednim sąsiedztwie toru urządzono także nowe tereny, na których będą organizowane prezentacje i inne imprezy, oraz zbudowano dodatkowe miejsca noclegowe. Dla klientów korporacyjnych przygotowano rozszerzoną ofertę usług i atrakcji organizowanych w zadaszonych obiektach. Centralną osią Nurburgring jest tzw. ring boulevard. Właśnie tutaj, wzdłuż prostej startowej i końcowej toru Grand Prix, czołowi producenci samochodów i eksperci w dziedzinie akcesoriów urządzili tematyczne sklepy i salony wystawowe. Zadaszona promenada jest połączona z innymi nowymi atrakcyjnymi strefami takimi jak ring arena przeznaczona na imprezy publiczne czy muzeum sportu motorowego ring werk.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama